anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Port forwarding Huawei HG8247U

eu123
Junior
Salutare, am servicii de internet fix de la Orange pe un router wireless Huawei HG8247U si nu reusesc sa ii fac port forwarding, intru in router cu userul si parola normala (cele de admin (telecomadmin/admintelecom) nu merg), iar dupa ce completez campurile din Port Mapping Configuration (unde 'WAN name' este gol, desi nu ar trebui), imi arata un pop-up ca trebuie creat un WAN prima data, ma duc la sectiunea de WAN si nu este absolut nicio cale de a crea.
Ma poate ajuta cineva cu problema asta?
Multumesc!
1 Soluţie acceptată‚

Salut, Te rugam sa dai un restart si apoi sa urmezi acesti pasi: - la Mapping name completeaza cu o denumire pentru a identifica echipamentul (ex: camera1); - la WAN Name este aleasa default; - la Protocol seteaza protocolul folosit (TCP, UDP sau TCP/UDP); - la External Source IP Address lasa blank ca sa poata fi acesat device-ul de pe mai multe conexiuni (IP-uri); - la External port number alege portul pe care se aceseaza din exterior device-ul; - la Internal port number alege portul pe care e configurat device-ul; - la External source port number se lasa blank. Sa ne spui, te rugam daca apoi functioneaza.

Vizualizare soluţie în postul original

23 Răspunsuri 23

teacher_
#StarMember
Salut! Ai un topic asemănător aici https://comunitate.orange.ro/questions/2122249-port-forward-model-hg8247h S-ar putea ca unul din răspunsuri sa te ajute.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Salutare! Din câte știu și am mai auzit și alte persoane, ajutor poți primi de la Orange, dar numai după ce insiști să ți se facă legătura la Departamentul Tehnic. Dacă te ajută, mai sunt și pe aici unele detalii interesante: https://forum.softpedia.com/topic/1153318-port-forwarding-huawei-hg8247u/ Baftă!

FLo1
#StarMember
@eu123: Bun venit în Comunitate. ”Povestea” despre port forwarding e destul de complexă pentru ca răspunsul să fie simplu și favorabil. Uite o întreagă discuție, dar fără rezultat pozitiv: https://comunitate.orange.ro/questions/2523948-port-forwarding-hg8247w5 Pe de altă parte, verifică în ce măsură ai un ”IP Public”. Dacă IP-ul tău extern este în spatele device-urilor providerului, atunci doar cu acordul acestuia vei avea acces în exterior. Vezi aici o discutie despre acest subiect: https://comunitate.orange.ro/questions/2593747-conditii-sim-urile-orange-internet-ip-public Pentru alte detalii, dacă vor fi necesare, revino pe topic.

Salut, Te rugam sa dai un restart si apoi sa urmezi acesti pasi: - la Mapping name completeaza cu o denumire pentru a identifica echipamentul (ex: camera1); - la WAN Name este aleasa default; - la Protocol seteaza protocolul folosit (TCP, UDP sau TCP/UDP); - la External Source IP Address lasa blank ca sa poata fi acesat device-ul de pe mai multe conexiuni (IP-uri); - la External port number alege portul pe care se aceseaza din exterior device-ul; - la Internal port number alege portul pe care e configurat device-ul; - la External source port number se lasa blank. Sa ne spui, te rugam daca apoi functioneaza.

metoda indicat nu functioneaza , am dat inclusiv reset la default si legatura wan nu apare 

 

Salut, @sdcxp ! Pentru această configurație ai solicitat un IP Fix?

Buna ziua, nu necesită ip fix.

Problema a fost remediată cu ajutorul colegilor de la serviciul support.

După modificarea făcută de ei in configurare a apărut automat interfata de internet automat asa cum este menționat in soluție.

Salut,

Ne bucurăm că te-au putut ajuta colegii.

Buna ziua,

Am exacta aceasi problema cu colegul care a initiat discutia pe exact acelasi tip de ONT ('WAN name' este gol si la salvare imi arata un pop-up ca trebuie creat un WAN prima data). Am facut pasii spusi de dvs. si totusi nu imi apare nicio intrare la WAN name si cand incerc sa salvez imi da din nou mesajul ca trebuie creat un WAN prima data.

Mai este ceva ce trebuie facut?
Device Type: HG8247U
Hardware Version: 13C9.A
Software Version: V3R019C00S108

O zi frumoasa!

Eu am sunat la numarul 300, de acolo am fost transferat catre tehnic si ei au modificat ceva in configurare si am putut verifica pe urmă si a apărut automat .

Ok, o sa incerc si eu, desi in postarea initiala si raspuns nu apare nimic de sunat la 300.

Pai daca nu e o problemă de configurare de la ei, si apare conexiunea WAN nu ai de ce sa suni, cand opțiunea nu apare si ai eroare doar cu suportul lor poate fi rezolvat.

eu123
Junior
Am reusit pana la urma, in plus fata de ce a zis Orange Assistant, am activat si UPnP din Network Application

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Mă bucur că ai reușit și s-a rezolvat pe această cale o problemă spinoasă! Felicitări! Îți spusesem că trebuie să primești suport de la Orange lucru ce s-a și întâmplat!