la 06-05-2021 02:27 PM
la 06-05-2021 06:31 PM
la 06-05-2021 03:11 PM
la 06-05-2021 04:24 PM
la 06-05-2021 05:07 PM
la 06-05-2021 06:31 PM
la 02-09-2023 12:22 AM
la 04-09-2023 08:10 AM
Salut, @sdcxp ! Pentru această configurație ai solicitat un IP Fix?
la 04-09-2023 12:01 PM
Buna ziua, nu necesită ip fix.
Problema a fost remediată cu ajutorul colegilor de la serviciul support.
După modificarea făcută de ei in configurare a apărut automat interfata de internet automat asa cum este menționat in soluție.
la 04-09-2023 02:14 PM
Salut,
Ne bucurăm că te-au putut ajuta colegii.
la 05-09-2023 06:18 PM
Buna ziua,
Am exacta aceasi problema cu colegul care a initiat discutia pe exact acelasi tip de ONT ('WAN name' este gol si la salvare imi arata un pop-up ca trebuie creat un WAN prima data). Am facut pasii spusi de dvs. si totusi nu imi apare nicio intrare la WAN name si cand incerc sa salvez imi da din nou mesajul ca trebuie creat un WAN prima data.
Mai este ceva ce trebuie facut?
Device Type: HG8247U
Hardware Version: 13C9.A
Software Version: V3R019C00S108
O zi frumoasa!
la 05-09-2023 08:25 PM
Eu am sunat la numarul 300, de acolo am fost transferat catre tehnic si ei au modificat ceva in configurare si am putut verifica pe urmă si a apărut automat .
la 05-09-2023 10:26 PM
Ok, o sa incerc si eu, desi in postarea initiala si raspuns nu apare nimic de sunat la 300.
la 06-09-2023 06:20 AM
Pai daca nu e o problemă de configurare de la ei, si apare conexiunea WAN nu ai de ce sa suni, cand opțiunea nu apare si ai eroare doar cu suportul lor poate fi rezolvat.
la 06-05-2021 09:03 PM
la 06-05-2021 09:13 PM
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor