anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Plex stream / Plex server

Mihai30
Junior

Buna ziua, 

am achizitionat recent un abonament Orange de internet (Fibra 2300). Mi s-a instalat un router ZTE F6650R. Internetul merge bine, insa nu mai imi functioneaza streamingul de Plex (de pe un calculator conectat la internet Orange unde e instalat serverul Plex la un televizor Samsung conectat la internet Orange, unde este instalata aplicatia Plex pentru vizualizare). 

Inca nu am deactivat vechiul abonament de internet de la un alt furnizor local. Cand mut televizorul si calculatorul pe aceasta retea de interent, streamingul Plex functioneaza foarte bine. Deci este clar ca problema este de la reteaua noua de internet si nu de la configurarile locale de Plex.

Am citit acum ca impreuna cu abonamentul Orange exista inclus Norton Security Online pentru 2 luni. Ma intreb daca nu cumva acest Firewall blocheaza aplicatia Plex sa functioneze. In setarile de admin de pe router se poate vedea ca e activat un Firewall insa nu ti se da posiblitati de editare / configurare.

1. Stie cineva cum poate fi accesat Norton Security Online?  

2. Mai are cineva problema cu streaming-ul Plex?

3. Calculatorul cu serverul Plex si TV trebuie sa fie in aceeasi retea ca sa functioneze bine. E nevoie oare de un IP Fix pentru acest lucru? Acest abonament Orange nu are implicit Ip fix din cate am citit. Nu doresc sa folosesc Plex in afara retelei, doar intern, pe aceeasi retea.

Apreciez tare mult orice ajutor. Aplicatia Plex este cea pe care o folosesc cel mai mult pe televizor si e tare deranjant ca nu functioneza. Va multumesc pentru orice sfat. 

1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator

Salut tuturor!

Venim cu vești bune către voi. Colegii noștri de la departamentul tehnic au rezolvat situația pe care ați expus-o pe acest topic. Începând de astăzi, streamingul Media Serverelor asociate în aplicația Plex va funcționa și în situația în care folosiți serviciul de date mobile Orange. Nu este nevoie de nicio modificare de configurație.

Va mulțumim și vă mai așteptăm în Comunitate.

Vizualizare soluţie în postul original

15 Răspunsuri 15

Vio73
#StarMember

Salutare!

Intri pe Chat Djingo sau suni la 0374300300, apoi 1-2-2 sau orice combinație, chiar dacă te vei identifica Djia cu ultimele 6 cifre din CNP și ceri dezactivarea Norton antivirus. Oricum, acesta este gratuit doar în primele 2 luni, după care va fi pe bani.

Pe Chat Djingo poți intra în legătură de aici ( Transfer operator):

https://www.orange.ro/servicii/chatbot/

Succes! 

DanielaH
Moderator

@Mihai30, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?

eSascha
Începător

Salut, 

am si eu problema asta. E ceva cu DNS-ul de la Orange. Daca ai posibilitatea, seteaza un alt DNS, gen Cloudflare (1.1.1.1 sau 1dot1dot1dot1dot1.cloudflare-dns.com). Dar problema cred ca e relativ recenta, gen din 2024. Folosesc Plex de cativa ani si abia acum o luna jumate am observat problema asta

MihaiCe
Junior

@eSascha ai dreptate! DNS-ul Orange (62.217.245.66 pentru mine) nu rezolva app.plex.tv, posibil si alte domenii relevante. Mi se pare cam aiurea faza asta, care sunt destul de sigur ca e intentionat facuta.

Ca idee, pentru a scuti de cautare pe cine mai e interesat de subiect, cel putin pe Android/Samsung, asa se seteaza custom DNS (1.1.1.1): Setari --> Connections --> More connection settings --> Private DNS --> selectezi 'Private DNS provider hostname' --> one.one.one.one --> Save

Între timp aflasem că relativ cam pe atunci o schimbat și Plex modul cum face DNS resolution și s-ar putea să fie related. De exemplu Plexamp are un fail back la DNS resolution, deci Plex nu îmi merge în continuare pe Orange, dar Plexamp da (deși e același server la origine).

Oricum, altă soluție nu am găsit 😞

Soluția propusă a funcționat imediat. Din nefericire, această problemă de compatibilitate Plex este specifică rețelei Orange; pe alte rețele fixe și mobile nu am întâmpinat dificultăți.

 

Este de remarcat faptul că Orange nu pare dispusă să remedieze situația.

Salut MihaiCe, solutia precizata de tine cu custom DNS rezolva problema? Daca da, poti sa imi spui te rog mult ce trebuie sa fac? Eu folsesc aplicatia Plex in felul urmator: am un laptop unde e instalat serverul si fac stream pe un TV Samsung care are app Plex. Stiu ca atat laptopul cat si televizorul trebuie sa fie conectat pe aceeasi retea de internet ca sa functioneze. Problema e sigur de la interntul Orange. Daca schimb reteaua de internet, atunci functioneaza. Azi am aflat insa ca providerul de internet pentru cea de a doua retea nu mai poate sa furnizeze internet in zona. A intrat in faliment. 

Salut, Mihai!

Ce conexiune/ serviciul Orange folosești? Date mobile (SIM cu APN: net; IP privat) sau Orange Internet fix?

Buna ziua, va multumesc pentru raspuns. E vorba despre internet fix. Abonament de tip Fibra 2300 si router ZTE F6650R.

Mulțumesc și eu. Colegii mei vă sugerează consultarea documentației recomandată de Plex pentru configurarea necesară a fi facută în routerul în care se conectează Plex Media Serverul (“port forwading: 32400”) cât și în meniul de configurare din Plex Media Server (port: 32400).

Detalii/ troubleshooting referitoare la configurarea necesară pentru accesare “Plex Media Server” din Internet sunt specificate aici:

https://support.plex.tv/articles/200931138-troubleshooting-remote-access/

Revin cu alte câteva recomandări de la colegii mei.

Dacă Plex Media Server și TV Samsung sunt în aceeași locație (aceeași retea LAN), nu este necesară nicio configurație suplimentară în router și se poate folosi orice tip de conexiune Internet pentru “laptopul unde e instalat serverul” si pentru “TV Samsung care are aplicația Plex”; exemplu conexiune Internet: SIM ORO cu APN: net.

 

  1. folosiți ultima versiune disponibilă pe site-ul Plex (https://www.plex.tv) pentru aplicația pe care o aveți instalată pe laptop: Plex Media Server; în funcție de sistemul de operare, se descarcă aplicația folosind urmatorul link: https://www.plex.tv/media-server-downloads
  2. folosiți ultima versiune pentru aplicația Plex instalată pe TV Samsung);
  3. accesați meniul de configurare din aplicația Plex Media Server (aplicația instalată pe laptop), secțiunea: “Settings -> Network -> “Secure connections: PREFERRED -> SAVE CHANGES”; (aceasta setare ar trebui sa rezolve problema întâmpinată pe TV Samsung)
  4. reporniți aplicația Plex pe TV Samsung și verificați dacă este OK.

DanielaH_0-1754557029996.jpeg

DanielaH_1-1754557043291.jpeg

Vă așteptăm să reveniți cu vești bune.

 

Va multumesc frumos pentru raspuns. Functioneaza acum totul bine!

Mă bucur mult că funcționează și îți mulțumesc că ai revenit cu feedback. Te mai așteptăm în Comunitate.

DanielaH
Moderator

Salut tuturor!

Venim cu vești bune către voi. Colegii noștri de la departamentul tehnic au rezolvat situația pe care ați expus-o pe acest topic. Începând de astăzi, streamingul Media Serverelor asociate în aplicația Plex va funcționa și în situația în care folosiți serviciul de date mobile Orange. Nu este nevoie de nicio modificare de configurație.

Va mulțumim și vă mai așteptăm în Comunitate.