la 07-01-2024 06:46 PM
Buna ziua,
am achizitionat recent un abonament Orange de internet (Fibra 2300). Mi s-a instalat un router ZTE F6650R. Internetul merge bine, insa nu mai imi functioneaza streamingul de Plex (de pe un calculator conectat la internet Orange unde e instalat serverul Plex la un televizor Samsung conectat la internet Orange, unde este instalata aplicatia Plex pentru vizualizare).
Inca nu am deactivat vechiul abonament de internet de la un alt furnizor local. Cand mut televizorul si calculatorul pe aceasta retea de interent, streamingul Plex functioneaza foarte bine. Deci este clar ca problema este de la reteaua noua de internet si nu de la configurarile locale de Plex.
Am citit acum ca impreuna cu abonamentul Orange exista inclus Norton Security Online pentru 2 luni. Ma intreb daca nu cumva acest Firewall blocheaza aplicatia Plex sa functioneze. In setarile de admin de pe router se poate vedea ca e activat un Firewall insa nu ti se da posiblitati de editare / configurare.
1. Stie cineva cum poate fi accesat Norton Security Online?
2. Mai are cineva problema cu streaming-ul Plex?
3. Calculatorul cu serverul Plex si TV trebuie sa fie in aceeasi retea ca sa functioneze bine. E nevoie oare de un IP Fix pentru acest lucru? Acest abonament Orange nu are implicit Ip fix din cate am citit. Nu doresc sa folosesc Plex in afara retelei, doar intern, pe aceeasi retea.
Apreciez tare mult orice ajutor. Aplicatia Plex este cea pe care o folosesc cel mai mult pe televizor si e tare deranjant ca nu functioneza. Va multumesc pentru orice sfat.
la 08-01-2024 08:56 AM
Salutare!
Intri pe Chat Djingo sau suni la 0374300300, apoi 1-2-2 sau orice combinație, chiar dacă te vei identifica Djia cu ultimele 6 cifre din CNP și ceri dezactivarea Norton antivirus. Oricum, acesta este gratuit doar în primele 2 luni, după care va fi pe bani.
Pe Chat Djingo poți intra în legătură de aici ( Transfer operator):
https://www.orange.ro/servicii/chatbot/
Succes!
la 09-01-2024 10:44 AM
@Mihai30, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
la 28-03-2024 04:25 PM
Salut,
am si eu problema asta. E ceva cu DNS-ul de la Orange. Daca ai posibilitatea, seteaza un alt DNS, gen Cloudflare (1.1.1.1 sau 1dot1dot1dot1dot1.cloudflare-dns.com). Dar problema cred ca e relativ recenta, gen din 2024. Folosesc Plex de cativa ani si abia acum o luna jumate am observat problema asta
12-12-2024 11:16 AM - editat 12-12-2024 11:17 AM
@eSascha ai dreptate! DNS-ul Orange (62.217.245.66 pentru mine) nu rezolva app.plex.tv, posibil si alte domenii relevante. Mi se pare cam aiurea faza asta, care sunt destul de sigur ca e intentionat facuta.
Ca idee, pentru a scuti de cautare pe cine mai e interesat de subiect, cel putin pe Android/Samsung, asa se seteaza custom DNS (1.1.1.1): Setari --> Connections --> More connection settings --> Private DNS --> selectezi 'Private DNS provider hostname' --> one.one.one.one --> Save
la 12-12-2024 12:27 PM
Între timp aflasem că relativ cam pe atunci o schimbat și Plex modul cum face DNS resolution și s-ar putea să fie related. De exemplu Plexamp are un fail back la DNS resolution, deci Plex nu îmi merge în continuare pe Orange, dar Plexamp da (deși e același server la origine).
Oricum, altă soluție nu am găsit 😞
la 19-12-2024 12:31 PM
Soluția propusă a funcționat imediat. Din nefericire, această problemă de compatibilitate Plex este specifică rețelei Orange; pe alte rețele fixe și mobile nu am întâmpinat dificultăți.
Este de remarcat faptul că Orange nu pare dispusă să remedieze situația.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor