la 22-07-2024 05:18 PM - editat ultima oară la 23-07-2024 08:48 AM de DanielaH
salut, problema sta cam așa, in urma cu 2 luni am făcut contract tv internet, și erau incluse in pachetul respectiv și camere de supraveghere (de asta plătesc 97 lei) dar ce sa vezi nici peste astea 2 luni nu mi-au ajuns camerele dar factura/ facturile au fost emise cu prețul normal, cum e posibil așa ceva? dacă știam mergeam pe contract basic doar tv și internet pt 47 de lei și îmi comandăm eu camere din alta parte, doresc detalii pe acest subiect daca se poate, va mulțumesc
Va mulțumesc anticipat daca sunt membrii care doresc in a mă ajuta.
22-07-2024 05:50 PM - editat 22-07-2024 05:54 PM
Bun venit în Comunitate @Ivan3 . Poți prezenta oferta cu specificarea acelor camere? Nu cunosc să existe ofertă de net cu camere de supraveghere inclus în ofertă. Sigur nu sunt luate separat?
Cât privește reducerea, aceasta este ulterior aplicată, iar prima lună vine facturată cu perioada de prorată în plus (parte din luna anterioară, abonamentul fiind plătit în avans).
la 22-07-2024 06:20 PM
Păi contractul spunea așa, gen 47 de lei tv+internet , și separat 50 pentru device (camere) și totalul era de 97 de lei ! Cei de la Orange au știut să mă încarce cu suma totală cum prevedea contractul dar nu și-au ținut partea lot contractuală de a-mi trimite device'ul (resp camerele) , nu sunt in tara de asta am scris pe comunitate că sa întreb dacă cineva a avut parte de așa ceva ! Mulțumesc de reply Flo1
la 22-07-2024 06:34 PM
@Ivan3: Dacă ai contractat pachetul din imagine, atunci echipamentele trebuie să-ți fie livrate cu proces verbal și/sau prevăzute în contractul încheiat. Aceasta dacă a fost această variantă de abonament aleasă. Verfică încă o dată documentele primite astfel încât să fie menționat acest pachet. Altfel nu primești aceste dispozitive . Erau cu 1euro, nu 50 lei. 🙂
la 22-07-2024 06:38 PM
Se poate sa fie cum spuneți dumneavoastră cu un euro , dar în urma cu doua luni nu era așa , era o alta suma nu mai am poza că o adăugam , dar mă voi uita încă odată pe contract sa vad ce și cum spune , eu când am făcut contractul la ei (în shop) am semnat și mi-au zis că in max o săpt o sa fie livrate și că trebuie să plătesc livrarea doar , ceea ce am spus că nu e problema dar tot aștept livrarea respectivă dar nu mai ajunge
la 22-07-2024 06:48 PM
În cazul în care sunt menționate în contract și nu au fost predate la momentul instalării, atunci vor fi transmise prin curier pe adresa unde au fost instalate serviciile. Eventual de verificat dacă este menționat vreun termen de livrare (poate nu la momentul instalării). Mulțumim.
la 22-07-2024 05:51 PM
Salutare!
Și ai întrebat unde ai făcut contractul respectiv, ce se întâmplă?
Noi aici, suntem simpli clienți, ca și tine și nu avem acces la contractul său contul tău!
la 22-07-2024 06:22 PM
As fi întrebat dacă eram in tara , dar din păcate nu sunt , și ai mei nu pot merge sa ceară explicații deoarece eu sunt titularul contractului și le vor închide gura ușor , doar am zis sa întreb sa vad daca cineva a avut o asemenea problema și cum a rezolvat o
Mersi de reply Vio73
la 22-07-2024 06:37 PM
Atunci poți să-i întrebi din secțiunea Contact, mai jos în pagină, unde scrie Trimite-ne un mesaj:
https://www.orange.ro/contact/
Cred că așa se vor clarifica lucrurile!
Succes!
la 22-07-2024 05:57 PM
Salut ! Pe contract îți apar ? dacă nu , nu le primești.
la 22-07-2024 06:24 PM
Da , pe contract îmi apare extra charge pentru device (respectiv 2 camere) dar degeaba eu nu le am , și nici nu pot merge la ei pentru că nu sunt in țară deocamdată și ai mei daca vor merge acolo imediat le vor închide gura pentru că nu sunt ei titulari contractului
Mersi de reply Gabriel_12
22-07-2024 06:42 PM - editat 22-07-2024 06:48 PM
Cum ai făcut contractul?
Online
Prin telefon
Fizic in magazin
Era bine daca aveai un Nr de contact al Orange shopului sau al consultantului care a realizat contractul.
Totuși de ce ai așteptat 2 luni până sa faci o sesizare.
Camerele trebuiau să fie receptionate în mod normal pe loc daca erau in stoc sau în câteva zile daca erau livrate.
la 22-07-2024 06:53 PM
Din exprimare ne arată că trebuia să optezi pentru achiziționarea unui astfel de device.
Ai făcut o astfel de cerere de achiziționare produs.
la 22-07-2024 06:58 PM
Sunt pe contract.
22-07-2024 06:59 PM - editat 22-07-2024 07:02 PM
Sa vedem contractul?🙂
Pare o alta ofertă.
Singura rezolvare este comunicarea cu Orange Shop-ul in care sa făcut contractul sau prin contactarea serviciului clienți daca nu se poate deplasa în Orange Shop
Dar 2 luni este o perioadă lungă.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor