la 10-05-2025 06:43 PM - editat ultima oară la 10-05-2025 07:19 PM de delfinas
Buna ziua, de doua zile nu am semnal. Am tot platit, dar nu stiu ce se intampla.
10-05-2025 06:54 PM - editat 10-05-2025 06:57 PM
Salutare!
Nu mai trece de pasul acesta sau cum?
Ai verificat cablurile, tot? Poate fi din mai multe cauze. Trebuie luat legătura cu ei la numărul 300/0374300300 sau din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator.
În aplicație poți să le scrii, dar de răspuns, vor răspunde probabil mâine. La telefon, îi poți anunța, din păcate, mâine după ora 9.00.
Baftă!
la 10-05-2025 08:03 PM
Multumesc frumos am verificat tot am scos cardul tot asa ramine nu are buton de resetare ,pfff cu aplicatia nu prea ma descurc
10-05-2025 08:47 PM - editat 10-05-2025 08:52 PM
Atunci trebuie să anunți suportul mâine ( telefonic), pentru că trebuie să te îndrume, eventual să ți-l schimbe. Am avut de vreo două ori astfel de probleme când aveam antenă satelit și mi-au schimbat receptorul fără probleme.
Baftă!
la 10-05-2025 07:20 PM
Cumva acum 2 zile a fost in zona ta o furtuna/ploaie puternica/grindina, ceva care ar fi putut destabiliza antena parabolica?
la 10-05-2025 08:03 PM
Nu au fost probleme multumesc
la 10-05-2025 08:19 PM
Ai depasit termenul de plata? In ce zona esti? Vecinii au aceeasi ptroblema?
la 10-05-2025 09:51 PM
Nu am probleme cu factura este platit la termen .Contractul este facut in SPANIA prin un reprezentant dar nu mai lucreaza cu ei .Nu am vecini cu canale ROMANESTI .MULTUMESC
la 11-05-2025 12:27 AM
O fi o problema cu semnalul in zona ta, dar asta doar cineva de la tehnic Orange poate sa te lamureasca.
11-05-2025 07:09 AM - editat 11-05-2025 07:11 AM
Dacă ești în străinătate, e mai complicat. Eu cred că are aparatul o problemă, dacă nu mai trece de acel pas. Am avut și eu în trecut probleme cu unul care a ,,decedat"
Concret, doar așa stă sau nu are semnal? Adică mai ajunge și la alt pas?
la 10-05-2025 08:30 PM
Ai încercat să-l scoți din priza câteva minute și apoi să-l conectezi din nou.
la 12-05-2025 02:41 PM
Buna ziua.Mai oameni buni chiar nu se poate vorbi cu un agent de orange ?Am mai scris am probleme cu aparatul ,stau in SPANIA chiar nu exista nici o posibilitate de a contacta cu ei ?Am sunat la un numar dar cum nu am numar de orange nu pot ,am pus cnp si robotul nu ma gaseste,am scris imail de o saptamina nu raspund.Cum pot rezilia contractul cel putin nu platesc degeaba.In ROMANIA nu are cine sa se ocupe.Multumesc.
la 12-05-2025 02:55 PM
Vero, la ce adresă ai trimis e-mail? Recomandarea noastră este să folosești, așa cum a indicat și Vio73, aplicația My Orange, ca să poți atașa și capturi de ecran.
la 12-05-2025 04:24 PM
Buna ziua .Am trimis mesaj cu poza ce ramine pe ecran la servicii cu clientii cu aplicatia nu ma descurc bine am incercat dar vb tot cu un robot .MULTUMESC.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor