anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Login in Comunitate redirect in My Orange?

arsradu
#StarMember

Salut Comunitate!

Incerc sa confirm o problema, si eram curios daca apare la toata lumea.

Problema: la login in Comunitate (important de mentionat ca trebuie sa fie login INTAI in Comunitate), utilizatorul este redirectat in contul sau My Orange, in loc de Comunitate.

Conditii de test: browser Chrome (sau bazat pe Chromium), cu update-uri la zi, sau cat de cat actualizat

In testele facute de mine, problema se reproduce si pe telefon, si pe PC. Dar cu aceeasi conditie. Sa fie Chrome/Chromium-based, si o versiune mai recenta.

Cat de recenta? Ei bine, pare sa se reproduca pe Chrome 118.x.x.x, 110.x.x.x, dar si 120.x.x.x (unstable). Cu toate astea, nu se intampla pe versiuni foarte vechi (ex: 97.x.x.x).

Deci, daca aveti un Android si folositi browserul Chrome sau folositi Chrome pe desktop (MacOS/Windows, probabil si Linux), si este actualizat, sunt curios daca la voi se reproduce.

Cel mai des veti intalni problema daca aveti tab-ul Comuntiatii salvat deja in browser. Dar nu numai. Poate sa fie si o accesare noua a paginii, si va va trimite tot in My Orange.

A mai intalnit cineva problema asta? Ma poate ajuta cu un test pe device-urile personale?

Pasi de testat:

  1. confirmat ca browserul este Chrome (sau Chromium-based, de exemplu Brave, Edge si altele)
  2. confirmat ca versiunea este recenta (sau la zi)
  3. accesat INTAI Comunitatea Orange (comunitate.orange.ro)*
  4. verificat rezultatul (redirect corect in Comunitate, sau in contul My Orange?)

* E important sa accesati intai pagina Comunitatii si sa treceti prin partea de login. Pentru ca daca intrati in My Orange, si apoi in Comunitate, veti fi deja logati in Comunitate, si nu se mai reproduce problema.

Multumesc frumos, in avans, celor care sunt dispusi sa ajute cu un mic test de cateva minute. 🙂

Puteti face testul si pe telefon, si pe PC. Ce va e mai la indemana. Sau amandoua, daca le aveti pe amandoua la indemana.

Scopul testului este de a vedea daca problema este generala, la toti userii, sau doar la unii dintre ei.

Mersi frumos!

Client Orange
1 Soluţie acceptată‚

Salut! Colegii ne-au spus că situația s-a rezolvat. Poți verifica, te rog? Mulțumim.

Vizualizare soluţie în postul original

118 Răspunsuri 118

Am incercat mai devreme si pe desktop. Pe mobil e la fel. Pe desktop, pare sa mearga...cu acces din main. O sa mai testez mai multe scenarii in zilele urmatoare.

Mersi frumos. 🙂

Client Orange

Cu drag, anytime. Mai verific și eu versiuni de Win / scenarii și revin cu constatări.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Și la mine face din nou, adică mă bagă în my Orange și trebuie să dau back de mai multe ori pentru a accesa pagina. Ciudat este că nu face chiar mereu.

Vio, bănuiesc că te referi la pagina de ”main” a Comunității. Dar interesant este că orice pornire a browser-ului Chrome cu pagina de ”notificări” memorată pentru a se deschide.... va returna la încărcarea paginii pe cea de MyOrange.

arsradu
#StarMember

Flo, la mine pare sa fie ok acum si pe telefon. 🙂 a trebuit sa inchid tab-ul. Pe noul tab e ok.

Client Orange

Pornit acum dimineață Chrome cu TAB main + notificări Comunitate: cel de main după autentificare a revenit în pagina de ”main Comunitate”, iar cea de ”notificări” a fost redirecționată în MyOrange după autentificare. Pe un sistem cu WIN10 desktop neatins de 6 zile.

Later: ... fără logare prealabilă pe vreun alt device mobil/PC/notebook

Și DA, pe o pagină ”curată” adică accesare de la zero a Comunității.... nu se reproduce redirecționarea.

Flo, cand zici notificari te referi la cele din browser? Poti sa faci un screenshot unei astfel de notificari? Doar ca sa ma asigur ca am inteles la ce te referi. Eu pe desktop cred ca le am oprite, asa ca n-am observat nicio diferenta, pentru ca singurele notificari din care intru in comunitate sunt cele de pe mail, si acelea par sa mearga ok.

Deci....da, se pare ca s-a mai lucrat la partea asta. Daca e sau nu inca "fixed", urmeaza sa vedem. Incerc sa reproduc si eu chestia cu notificarile, doar ca momentan nu mi-e foarte clar la ce te referi. 😄

Client Orange

Notificările din Comunitate, nu cele aferente browserului.

FLo1_0-1703746333157.png

 

Aaaah. Ok! Pai si...tu ai pagina cu notificari deschisa? Si daca lasi sa expire sesiunea si dai click pe o notiifcare, prin flow-ul asta ajungi in continuare in My Orange?

Intreb ca sa stiu ce incerc, nu de alta. 😄

Client Orange

Exact. O am deschisă că urmăresc mai ușor dacă se răspunde pe vreun thread în paralel cu main-ul Comunității pentru topicuri noi. Iar dacă sesiunea este expirată, la re-logare.... redirect în MyOrange. Totuși, o redeschidere a browserului dacă vrei să se reproducă ”scenariul”. Altfel, re-login-ul va fi doar un refresh al credențialelor de logare, fără afectarea paginii deschise (adică cea de notificări, în acest caz).

Ok, incercam. 😄

Deci:

  1.  browser inchis
  2.  deschis browser
  3. deschis tab-ul de notificari
  4. click pe o notiifcare
  5. login
  6. redirect
  7. analizam rezultatul.
Client Orange

1. browser închis (cu tabul paginii de notificări rămas activ)

2. deschidere browser

3. activare pentru încărcare pagina/tabul paginii cu notificări ale Comunității (OBS: A deschide ca pagină nouă nu e valabil, întrucât e ca o pagină nouă, nu una memorată).

4. Click pe ”Autentificare”

5. login

6. Redirect

7. Concluzii

Hmmmm… sunt curios daca dai un clear cache din browser, si incerci din nou scenariul asta, se mai reproduce? Am impresia ca ti-a ramas ceva cache-uit pe undeva. Ceva ce nu ar mai trebui sa apara la o sesiune noua. Si cand zic noua, nu ma refer la o sesiune cu relogin. Ma refer la un user care nu a mai intrat niciodata in comunitatea Orange (sau si-a sters cache/cookies inainte de login). Pentru ca teoretic nu ar trebui sa se mai reproduca.

Oricum, incerc si eu si revin (dupa ce expira sesiunea). 🙂

Client Orange

Nu cred să fie de-a prăjiturilor problemă, dar voi încerca acasă zilele acestea: faptul că mă ”eject” de pe toate conturile e puțin cu ”jenel”... și chiar acum nu pot. Observație: Pentru pagina cu ”Notificări Comunitate” este necesar exclusiv ”auto-disconnect”. Deconectarea manuală redirecționează userul de pe pagina de notificări în cea de MAIN a Comunității. Pe când ”auto-disconnect” rămâne în pagina implicită, adică pe cea de notificări. Deci nu se aplică. 

Clue: Pentru a nu aștepta după ”auto-disconnect on time”.... încearcă să închizi browserul după care să te conectezi de pe mobil. Ulterior vei fi deconectat de pe platforma desktop la repornirea browserului.

Eu ziceam doar de cache sa-i dai clear. Nu si cookies. 🙂 Alternativ, se poate testa cu doua tab-uri in fereastra privata.

Partea cu inchiderea browser-ului curent si accesarea de pe telefon….la mine nu are niciun efect. 🙂 Adica, sunt in continuare logat pe browser-ul de pe PC, chiar si dupa ce am intrat (fara probleme, as putea adauga) de pe mobil.

Si mai e o chestie… Observ ca in momentul in care deschid browserul de PC, toate tab-urile isi fac refresh. Deci….s-ar putea sa nu reusesc sa testez scenariul asta daca pagina nu se incarca din cache. Dar sa speram ca ramane. Ideea e ca momentan sunt logat. Deci…se pare va trebui sa astept. 🙂

Client Orange