26-10-2023 07:44 AM - editat 26-10-2023 07:53 AM
Salut Comunitate!
Incerc sa confirm o problema, si eram curios daca apare la toata lumea.
Problema: la login in Comunitate (important de mentionat ca trebuie sa fie login INTAI in Comunitate), utilizatorul este redirectat in contul sau My Orange, in loc de Comunitate.
Conditii de test: browser Chrome (sau bazat pe Chromium), cu update-uri la zi, sau cat de cat actualizat
In testele facute de mine, problema se reproduce si pe telefon, si pe PC. Dar cu aceeasi conditie. Sa fie Chrome/Chromium-based, si o versiune mai recenta.
Cat de recenta? Ei bine, pare sa se reproduca pe Chrome 118.x.x.x, 110.x.x.x, dar si 120.x.x.x (unstable). Cu toate astea, nu se intampla pe versiuni foarte vechi (ex: 97.x.x.x).
Deci, daca aveti un Android si folositi browserul Chrome sau folositi Chrome pe desktop (MacOS/Windows, probabil si Linux), si este actualizat, sunt curios daca la voi se reproduce.
Cel mai des veti intalni problema daca aveti tab-ul Comuntiatii salvat deja in browser. Dar nu numai. Poate sa fie si o accesare noua a paginii, si va va trimite tot in My Orange.
A mai intalnit cineva problema asta? Ma poate ajuta cu un test pe device-urile personale?
Pasi de testat:
* E important sa accesati intai pagina Comunitatii si sa treceti prin partea de login. Pentru ca daca intrati in My Orange, si apoi in Comunitate, veti fi deja logati in Comunitate, si nu se mai reproduce problema.
Multumesc frumos, in avans, celor care sunt dispusi sa ajute cu un mic test de cateva minute. 🙂
Puteti face testul si pe telefon, si pe PC. Ce va e mai la indemana. Sau amandoua, daca le aveti pe amandoua la indemana.
Scopul testului este de a vedea daca problema este generala, la toti userii, sau doar la unii dintre ei.
Mersi frumos!
26-03-2024 09:36 AM - editat 26-03-2024 09:38 AM
Salut! Colegii ne-au spus că situația s-a rezolvat. Poți verifica, te rog? Mulțumim.
la 04-11-2023 01:29 PM
Link de notificare zici, nu? Catre Comunitate.
Doar ca, daca il lasi mai mult timp, expira sesiunea, deci cand accesezi acel link, te pune sa te reloghezi. Dupa care, te redirectioneaza in My Orange.
Am inteles bine?
la 04-11-2023 01:31 PM
Da, link de notificare din Comunitate. Exact. Și este destul de enervant.
la 04-11-2023 01:21 PM
Hmmm.... Ok. Cred ca e prea devreme sa consideram problema rezolvata...
Mai devreme am incercat un logout din browser. La login inapoi, m-a dus din nou in My Orange. Deci cred ca e mai complicata problema. Si cred ca inca nu e rezolvata in totalitate.
04-11-2023 01:30 PM - editat 04-11-2023 01:30 PM
Eu folosesc edge, problema este în ograda orange, cumva cred că au schimbat ceva la pagina de logare, în loc să te arunce pe comunitate, te duce în My Orange.
la 04-11-2023 01:50 PM
Pentru un motiv anume nu mi s-a intamplat niciodata pe versiuni foarte vechi de Chrome (97.x.x de exemplu), si nici pe Safari. Fie ca vorbim de Safari de iOS sau MacOS.
Dar da, pare sa fie mai degraba o problema de Comunitate decat de browser...
la 05-11-2023 08:01 PM
Eu, in continuare, nu am pb asta. Si din mail ma loghez direct in Comunitate. Cei care au probleme, sa incerce si pe Firefox.
la 05-11-2023 08:08 PM
Incercam, incercam. 🙂 Ma astept sa mearga. Ca idee, acum postez de pe Firefox. Si a fost ok la prima logare. Dar cel mai probabil nu tine doar de browser.
Ai incercat cumva si pe Chrome/Edge? E totul ok?
la 05-11-2023 08:45 PM
Pe Edge e ok. Pe Chrome nu vreau sa incerc, ma enerveaza browserul ala. 🙂
la 22-11-2023 11:34 PM
Cei care aveati problema de redirect in My Orange cand incercati sa intrati in Comunitate, se mai intampla problema? La mine, la ultimele logari, a dus corect (in Comunitate).
la 23-11-2023 12:02 AM
Nu s-a mai repetat, indiferent de accesul zilnic fie mobil sau PC, Android sau Windows.... pe chrome, ceea ce e de bine. 🙂
la 23-11-2023 07:15 AM
Si cand am zis ca s-a rezolvat, in dimineata asta iarasi m-a dus in My Orange... :))) Cu toate astea, odata ajuns in My Orange, nu imi mai spune ca nu am niciun serviciu adaugat pe cont. Le afiseaza normal. Deci macar partea asta pare sa fie ok.
Deci, ca sa facem un sumar:
1. Login Comunitate -> redirect in My Orange
Inca se intampla, in aceleasi conditii de test...dar parca un pic mai rar
2. My Orange app
3. My Orange web (accesat de pe telefon)
Afiseaza un mesaj de genul "adauga servicii" cu toate ca ele exista deja, si sunt afisate in aplicatia My Orange si in versiunea web accesata de pe PC.
Pare rezolvat....dar mai testam.
la 23-11-2023 08:08 AM
Recapitulând în aceiași notă, 1) De când nu se mai repetă, am renunțat la primul LOGIN al zilei pe PC și am revenit pe telefon, unde deocamdată nu au mai apărut probleme. După cum știi, era doar la primul login al zilei, nu ulterioarele.
2) MyOrange APP: Exceptând povestea ”prăjiturilor” aka GDPR restul este ok. Adică ”switch” a fost la mine o ... întâmplare parcă mai bine de o lună de atunci. Relogare nu a mai cerut de vreo 2-3 săptămâni. deci acceptabil.
3)MyOrange WEB.... pe telefon îl accesez doar la ... urgențe. În rest îl prefer pe PC, iar aici nu sunt probleme.
la 27-12-2023 06:13 PM
Radu, ai mai ”pățit-o” recent sau ba? O nouă constatare .... bineînțeles pe Chrome: de pe pagina de ”main” a Comunității, totul e ok de o vreme încoace. Dar încearcă (indiferent a câtea logare din zi este) să deschizi browserul de Chrome (poate și altele) de pe pagina de ”NOTIFICĂRI”. La mine este cu ”kinder-surprise” 🙂 adică scenariul cunoscut, provocat fără nici o jenă, ori-de-câte ori se pornește browserul cu pagina de notificări rămasă deschisă.🤔
la 27-12-2023 07:05 PM
Da, la mine inca se intampla problema. La mine de pe main Comunitate > login > My Orange. 😞 Nu stiu ce sa mai incerc. Si mi se pare ciudat ca e doar la unii dintre noi.
la 27-12-2023 07:15 PM
Desktop/Notebook sau mobil.... main-ul Comunității nu a mai făcut surprize. Însă am în paralel și un ”tab” cu ”notificările” din Comunitate, iar acesta, pe desktop în special, chiar și astăzi, 4-5 porniri de browser și tot atâtea redirect-uri în MyOrange. Dar de pe cel cu ”Main-ul” Comunității nu s-a mai reprodus.
Eu am rămas pe Chrome. Nu am schimbat browser-ul pentru acest inconvenient. Nu merita. 🙂 Sorry că se reproduce încă la tine, nu îmi dau seama de la ce ar putea fi, la fel cum nu reușesc să-mi explic ce are pagina de Main diferit de cea de Notificări. Poate alte update-uri / Prăjiturele.... vor schimba situația.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor