Aceasta idee de comunitate este binevenita, din mai multe motive. In primul rand, pentru că oferă răspunsuri la unele probleme minore, care nu necesita apeluri la numărul 300 sau deplasarea în Orange shop sau Store pentru rezolvare. In al doilea rând, pentru că, cu ajutorul ei, se depistează unele probleme și nemulțumiri pe care consumatorii le au vis a vis de Orange și serviciile sale. Tot ceea ce noi scriem aici este moderat și vizualizat. Este ca atunci când tu suni la o companie și ți se spune că apelul va fi înregistrat în vederea îmbunătățirii serviciilor. De asemenea, poate fi considerată un proiect pilot în general, eu nu am mai auzit de nici o astfel de comunitate, la nici o firmă. Sigur, mai sunt site-uri care abordează probleme generale, dar nu strict ale unei companii. Și nu în ultimul rând, este o latura socială, in care vezi implicarea unor categorii de persoane, care încearcă (așa cum pot) sa ajute alte persoane. Părerea mea este că, daca cineva are nevoie de ajutor in orice problema legata de Orange, poate să adreseze o întrebare aici liniștit, pentru că, din cele câteva sute (sau mii) de persoane de aici, sigur se vor găsi 2 sau 3 sa dea un răspuns, iar acesta poate fi citit în liniște, fara alți nervi sau stres, pentru că, conform unor studii, oamenii se exprima cel mai bine in scris, atunci când nu sunt supuși unor factori de stres.
Sper că ți-am răspuns la întrebare. Îți doresc numai bine, și bine ai venit in comunitate!