anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Încheiat] Pinata Party revendicare premii cu livrare (Campania I)

Buna ziua. Astazi la ora 14:00, in momentul cand s-au schimbat premiile cu livrare din aplicatie, in prima secunda am revendicat un premiu, s-a deschs o fereastra pop-up care imi spunea ca pentru revendicare voi folosi 1200 puncte si voi primi informatii pe adresa de e-mail. Am apasat butonul "Confirma" si nu s-a mai intamplat nimic. Punctele nu s-au scazut din cont iar e-mail nu am primit! Aveti idee ce s-a intamplat ? Multumesc !
22 Răspunsuri 22

Jay
Campion certificat
Cel mai probabil au fost alții mai iute de mana.. eu nici măcar nu am văzut vreun produs pe stoc..

arsradu
#StarMember
Ceea ce s-a intamplat e foarte simplu: ai luat tzeapa. Ca multi altii, de altfel. Si eu am incercat sa revendic un premiu, disponibil in secunda aia, si am primit eroare: "ne pare rau, a aparut o eroare". 🙂 Mult succes data viitoare. Am deschis deja un thread despre acea eroare aici: https://comunitate.orange.ro/questions/2784294-pinata-fiasco-pare-rau-aparut-eroare
Client Orange

Livra
Junior entuziast
ai confirmat deci in teorie ar fii trebuit sa se rezerve, punctele le au luat din cont ?

Nu, punctele nu s-au scazut.

arsradu
#StarMember
Mie nu. Eu am primit doar eroare. Dar am cunoscuti care au primit codul pe mail, si nu-l pot folosi. Nu stiu, din punctul meu de vedere, lasand la o partea eroarea aia nenorocita, daca ai fost printre norocosii care au reusit sa primeasca un cod de revendicare, produsul ar trebui sa fie al tau. Nu e vina clientului ca tie nu-ti merge aplicatia, sau n-ai putut s-o faci ca lumea, astfel incat sa eviti probleme de genul asta. Si erau o multime de feluri in care puteai evita chestia asta. By the way, cum e posibil ca produsul sa nu mai fie pe stoc pentru cineva care a primit cod de revendicare pentru el?! Inteleg sa nu mai fie pe stoc pentru toti ceilalti. Dar pentru cel care a primit deja cod de revendicare? Nu e al lui? Daca nu, atunci ce rost are sa-i mai trimiteti codul in primul rand daca nu-l poate folosi?! Din nou, intreb si eu ca pros*ul.
Client Orange

Livra
Junior entuziast
ceva imi spune ca au fost pers care au folosit programe ( stii la ce ma refer cred ) pentru a reusi sa acceseze la 0.1ms de cum au aparut, ca prea ciudat s au evaporat asa instant, ori chiar prod sunt fantoma

Cred ca ORANGE trebuie sa vina cu niste explicatii si sa rezolve problemele aparute. Atata timp cat "regulamentul" a fost respectat sa-si asume responsabilitatea si sa onoreze comenzile (chiar daca produsele nu mai sunt in stoc; asta nu este problema utilizatorilor). Campania are lacune grave!

arsradu
#StarMember
Se zice ca tot ce are 1 si 0 poate fi hack-uit. Deci...nu ma mai mira nimic. :)) Cum ziceam, eu produsul l-am vazut pe stoc, pentru cateva secunde, doar ca in acele cateva secunde, in loc sa mearga totul perfect si sa pot sa primesc codul pe mail, pe care ulterior sa pot sa-l si revendic in aplicatie (stiu, deja ca cer prea mult, asa-i? :)), am pierdut timpul cu erori. Deci...da. Asta e. Clasic Orange.
Client Orange

Livra
Junior entuziast
da, asta este adevarat, ce are 1 si 0 poate fi hack-uit si doar nu ne asteptam la orange sa introduca un anti hack/anti booting pentru un concurs nu ? cu putin noroc ajung produsele pe olx, eu am apucat sa vad doar termosul in stoc pentru o secunda, dupa care sa dus si ala, nu este omenesc posibil sa se duca totul pe 0 in efectiv o secunda de cand au aparut:))

Florin
Cunoscător
Până la urmă, văd stocurile epuizate, ptr ce sa mai jucam Pinata ??

Livra
Junior entuziast
cum pentru ce ? pentru experienta si pentru a ne lua optiuni de minute si sms, nu pentru asta am jucat de la bun inceput ? alte premii nu vad oricum

Vreau sa redau aici conversatia avuta cu Orange, referitoare la acesta bataie de joc numita Pinata Party, asta ca sa va faceti o idee ce inseamna aceasta "campanie" si cum rezolva ei problemele si sesizarile facute de clienti: "_ Bună ziua! Am participat astăzi la Pinata Party. La ora 14:00 am revendicat un premiu aflat în stoc și nu am primit e-mail-ul de confirmare iar punctele nu s-au scăzut." Raspuns automat: "_ Am primit mesajul tau si iti vom raspunde in cel mult 2 ore. Iti multumim pentru intelegere! In acest moment avem foarte multe solicitari in lucru si, din acest motiv, este posibil ca timpul de raspuns sa fie mai mare. Pana atunci, insa, te rugam sa ne oferi toate detaliile situatiei tale, pentru a o rezolva cat mai repede." ...a doua zi (dupa aproape 24 ore! - nu 2 ore!): "_ Buna, Florian, Ne pare tare rau pentru aceste neplaceri, insa vrem sa stii ca avem ceva erori tehnice, care afecteaza buna functionare a campaniei Pinata Party. Le cunoastem si incercam sa le remediem cat mai repede cu putinta, astfel incat sa te poti bucura in continuare de beneficiile campaniei. Iti multumim pentru intelegere! Oana - Orange Facebook Team" "_ Pai si cum rezolvati problema mea? Imi primesc premiul?" Evitare eleganta a raspunsului: "_ Florian, punctele le ai in continuare si le vei folosi atunci cand colegii din departamentul Tehnic vor rezolva eroarea din aplicatie. Te mai putem ajuta cu alte informatii?" "_ Asta nu este deloc o rezolvare profesionala a problemei! Conform capturii de imagine, premiul respectiv a fost revendicat. Nu ma interesează ca am rămas cu punctele. Eu vreau sa știu de ce nu s-a finalizat și de ce insistați cu eroarea tehnică. Asumați-vă răspunderea și onorați comanda. Nu eu am greșit. Dacă nu se va rezolva pe mine ma veți pierde ca și client. Nu îmi place atitudinea și modalitatea în care rezolvați problemele." Alt raspuns "elegant": "_ Florian, nu este o situatie ce tine de noi, cei din echipa Facebook, din pacate. Sunt foarte multi clienti, care au patit acelasi lucru, din cauza erorii pe aplicatie. Te mai putem ajuta cu altceva?"

arsradu
#StarMember
Dupa parerea mea, ar trebui sa fie in training evitarea expresiei "va mai putem ajuta cu ceva?". In special in contextul in care problema a ramas in continuare nerezolvata. :)) Adica, e foarte adevarat ca nu tine de echipa de pe FaceBook sa se rezolve problema asta. Nici nu stiam ca Orange are suport pe FaceBook. :))) In fine. Chiar nu tine de ei. Dar ceea ce tine de ei este sa nu faca clientul sa se simta impins de la spate sa incheie conversatia. E ca si cand ai zice: "nu te-am ajutat, dar hai ca mai asteapta si altii". E destul de suparator, si din pacate am avut si eu neplacerea sa primesc astfel de replici din partea celor de la suport. Nici nu stiu cum ar trebui sa raspund la asa ceva. Adica...nu m-ai ajutat, dar ma intrebi daca mai e ceva cu care ma poti ajuta. Pai...nu. Ca daca era, iti spuneam. Am pornit discutia ca sa rezolv o anumita problema. Problema nu e rezolvata, nu ma poti ajuta s-o rezolv, deci...nu, nu prea mai e nimic cu care sa ma poti ajuta. :)) Nu e o chestie specifica Orange-ului. E o chestie specifica serviciului de Customer Care in general. E o chestie de training. Si e o chestie la care cred ca mai e de lucru. Acuma, cu problema ta. Nu stiu exact care era screenshot-ul respectiv. Dar, daca nu ai primit mail cu cod de revendicare, in principiu, premiul nu e revendicabil. Daca iti luau din puncte si nu-ti dadeau premiul, da, era o problema. Nu zic ca nu e si asa o problema. Zic doar ca, in cazul asta, atata timp cat nu ai primit un cod de redeem, nu prea ai ce face. Din pacate si eu am primit eroare cand incercam sa iau un premiu. Am deschis deja un topic pe tema asta aici in Comunitate. Dar avand in vedere ca nu am primit un cod pe mail...nu pot sa ma astept sa primesc premiul. Ceea ce ma supara mai mult pe mine este acea eroare. Pentru ca daca nu primeam eroarea, poate aveam o sansa. Dar intrucat e nebunie in secundele alea, si e o aglomeratie colosala pe server...eu am primit eroarea, si probabil altii cu mai mult noroc, au reusit sa-si rezerve si premiul. 🙂
Client Orange

FLo1
#StarMember
Radule, ai dreptate, însă expresia "va mai putem ajuta cu ceva?" este varianta mai domestică (nu diplomată) a răspunsului ”Altă întrebare!!!” Cât privește ”eroarea” este de fapt o realitate a ”stocului epuizat” trasformată într-o veritabilă și solidă ”ușă-n nas”. @Florin Ursache: Astfel de voci care îți răspund doar pentru a prelua mesajul, nu pentru rezolvarea problemei există și pe partea de ofertare și suport clienți. Dar a ajunge să dai vina pe Mark Zuckerberg (aka Facebook) pentru incompetența suportului tehnic sau pentru o aplicație de 2 bani facută pe genunchi.... e puțin cam prea mult. Din păcate sunt și mulți care cred în povești cu zâne și prinți, iar la aceia merg astfel de ”texte”. Sfatul meu: dacă ai sânge în instalații FĂ EXACT CE AI SCRIS: Părăsește corabia! Eu unul pentru astfel de incompetențe am renunțat la abonament după 19 ani.