Marți, 12 octombrie 2021, după ce secțiunea de gaming din My Orange a dat rateuri magistrale am făcut o reclamație documentată la adresa de email precizată în regulament.
Azi, 18 octombrie 2021, primesc un SMS apoi un email ca să mi se comunice faptul că sesizarea mea a fost înregistrată și că voi fi contactat în 3 - 5 zile pentru a mi se comunica o soluție.
Mai târziu mă sună și Sergiu de la departamentul relații clienți - reclamații ca să-mi spună ceea ce știam deja: că se știe despre ce-i vorba, că se lucrează la remedierea erorilor... că bla, bla, bla... și că se va rezolva într-un orizont de timp nedefinit...
La subiectul sesizării mele n-a putut să-mi spună nimic... dar absolut nimic... a pomenit ceva despre cei de la marketing care ei decid în privința aspectelor semnalate de mine...
Eu am zis că vreau premiul, Orange a spus să mai bag o fisă... amiabilă situație... fix ca-n regulament...