Dupa parerea mea, ar trebui sa fie in training evitarea expresiei "va mai putem ajuta cu ceva?". In special in contextul in care problema a ramas in continuare nerezolvata. :))
Adica, e foarte adevarat ca nu tine de echipa de pe FaceBook sa se rezolve problema asta. Nici nu stiam ca Orange are suport pe FaceBook. :)))
In fine. Chiar nu tine de ei. Dar ceea ce tine de ei este sa nu faca clientul sa se simta impins de la spate sa incheie conversatia. E ca si cand ai zice: "nu te-am ajutat, dar hai ca mai asteapta si altii".
E destul de suparator, si din pacate am avut si eu neplacerea sa primesc astfel de replici din partea celor de la suport. Nici nu stiu cum ar trebui sa raspund la asa ceva. Adica...nu m-ai ajutat, dar ma intrebi daca mai e ceva cu care ma poti ajuta. Pai...nu. Ca daca era, iti spuneam. Am pornit discutia ca sa rezolv o anumita problema. Problema nu e rezolvata, nu ma poti ajuta s-o rezolv, deci...nu, nu prea mai e nimic cu care sa ma poti ajuta. :))
Nu e o chestie specifica Orange-ului. E o chestie specifica serviciului de Customer Care in general. E o chestie de training. Si e o chestie la care cred ca mai e de lucru.
Acuma, cu problema ta. Nu stiu exact care era screenshot-ul respectiv. Dar, daca nu ai primit mail cu cod de revendicare, in principiu, premiul nu e revendicabil. Daca iti luau din puncte si nu-ti dadeau premiul, da, era o problema. Nu zic ca nu e si asa o problema. Zic doar ca, in cazul asta, atata timp cat nu ai primit un cod de redeem, nu prea ai ce face. Din pacate si eu am primit eroare cand incercam sa iau un premiu. Am deschis deja un topic pe tema asta aici in Comunitate. Dar avand in vedere ca nu am primit un cod pe mail...nu pot sa ma astept sa primesc premiul.
Ceea ce ma supara mai mult pe mine este acea eroare. Pentru ca daca nu primeam eroarea, poate aveam o sansa. Dar intrucat e nebunie in secundele alea, si e o aglomeratie colosala pe server...eu am primit eroarea, si probabil altii cu mai mult noroc, au reusit sa-si rezerve si premiul.
🙂
Client Orange