[Rezolvat] Problema cu contul my orange

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 18-08-2020 03:17 AM
Am o problema am vrut sa fac un cont Orange și am greșit e-mail-ul și acum îmi cere configurare prin e-mail și nu pot sa întru sa configurez! Ma poate ajuta cineva va rog!
5 Răspunsuri 5
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 18-08-2020 07:32 AM
Salut!
Astfel de situații nu se pot rezolva în comunitate, deoarece necesita informații personale, care, aici nu se dau, comunitatea fiind formată din clienți..
Ai in link variantele prin care poți lua legătura cu serviciul clienți.. https://www.orange.ro/contact/
Succes!

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 18-08-2020 08:44 AM
@Gabri: bun venit in Comunitate. In cazul tau modificarea se poate face doar de catre un reprezentant Orange, conactand Serv.clienti printr-una din variantele: telefonic (apel la 300), email, chatul Djingo din pagina www.orange.ro.
Te asteptam sa revii in Comunitate sa ne spui stadiul rezolvarii problemei expuse in topic.
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 18-08-2020 04:38 PM
@Gabri, ai rezolvat problema cu contul My Orange? Ai reușit să-l configurezi?

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 19-08-2020 09:59 PM
Da am reușit! Mulțumesc frumos pentru ajutor.
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 20-08-2020 10:23 AM
Gabri, ne bucurăm că s-a rezolvat și mulțumim că ai revenit în Comunitate cu confirmarea.
Ne spui, te rog, și cum ai procedat? Este posibil ca și alți membri să se confrunte cu aceeași situație și atunci răspunsul și experiența ta îi va ajuta.
