Aplicatia My Orange
Descoperă aplicația My Orange și toate beneficiile pe care ți le aduce
anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Postări pe forum

Cum pot atașa un act doveditor în aplicația My Orange?

Salut! Aveți nevoie să trimiteți la Orange un act doveditor (ex. dovadă de plată, screenshot cu test de viteză etc.)? Este foarte simplu. Este necesar să parcurgeți doar câțiva pași în aplicația My Orange: intrați în secțiunea Altele  → Contact și fe...

DanielaH_0-1706607293155.png DanielaH_1-1706607293160.png DanielaH_2-1706607293167.png DanielaH_3-1706607293174.png
DanielaH de către Moderator
  • 1250 Vizualizări
  • 7 răspunsuri
  • 16 aprecieri

Stergere numere aplicatia My Orange - update nou

Voiam sa impartasesc cu voi un nou update al aplicatiei My Orange! Pentru mine e ceva de mult asteptat, sa pot sterge numere din aplicatie direct, fara sa ma loghez in browser! Aveti poze atasate cu pasii necesari:1. Logare in aplicatie si accesare m...

Anca07 de către #StarMember
  • 1766 Vizualizări
  • 1 răspunsuri
  • 6 aprecieri

Soluționat! reincarcare prepay din My Orange

Am incercat sa fac o reincarcare prepay din my orange, acum trebuie sa introduci datele cardului bancar, am reusit sa fac 3 reincarcari, dupa aceea in istoric imi apare la status ESUAT dar nici nu pot reincerca deoarece imi spune ca exista o cerere d...

user_16806885 de către Începător
  • 1096 Vizualizări
  • 1 răspunsuri
  • 0 aprecieri

Soluționat! consum my orange

Salut, Am un abonament de internet cu 200gb la viteze normale si nelimitat seara, urmaresc in aplicatia my orange cat trafic consum si imi apare trafic voce, traficul apare in mb sau in gb? Iar in dreptul la 200 de gb de ce imi apare tot 200? Multume...

mbogdan27_0-1672507639016.png
mbogdan27 de către Junior
  • 4590 Vizualizări
  • 12 răspunsuri
  • 7 aprecieri

Nu pot plati factura prin My Orange

Buna ziua, de doua luni nu mai pot plăti factura din aplicatie.Cardul este înregistrat in aplicatie.  Mesajul este” Ne pare rău dar a intervenit o eroare, încercați mai târziu”. Aplicația este instalată pe un IPhone. Cum pot remedia problema? Mulțume...

cizuns de către Junior
  • 3963 Vizualizări
  • 8 răspunsuri
  • 6 aprecieri