anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Probleme aplicatie My Orange

Dany_11
Începător
Poate cineva sa mi explice de ce submeniurile din aplicatie nu se pot accesa. Daca scrolez se vede dar cand ma opresc pagina devine alba. Se intampla la meniul de reincarcare la cel de facturi dar nu la acasa sau consum.
Rezolvarea pe moment este stergerea aplicatiei si reinstalarea pentru reincarcare de exemplu.
Multumesc
5 Răspunsuri 5

FLo1
#StarMember
Este ceva temporar. Mai incearca si sigur se rezolva. Posibil sa depinda si de conexiune, viteza cu care se incarca pagina respectiva din aplicatie, daca este din versiune mai noua sau mai veche a paginilor din aplicatia MyOrange etc. Revino daca problema persista.

DanielaH
Moderator
@Dany, bun venit în Comunitate! Am accesat și eu acum aplicația și funcționează în toate secțiunile. Înțeleg că ai dezinstalat-o și reinstalat-o și acum e OK?

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Se mai întâmplă, dar se remediază de regulă! Am pățit și eu zilele trecute și, după vreo oră, deja își revenise.

Dany_11
Începător
Multumesc mult pentru raspunsuri Nu mai fac nimic la ea o perioada si o tin sub observatie. Revin....

DanielaH
Moderator
Dany, ai mai încercat să accesezi aplicația? E totul OK acum?