- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 25-03-2024 07:56 PM - editat ultima oară la 26-03-2024 09:06 AM de DanielaH
Nu pot vedea facturile in contul de my orange. Am configurat contul, am adaugat nr de telefon folosind codul primit pe telefon insa nu imi apare nici macar o factura pe cont, le primesc doar pe telefon (sms).
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
25-03-2024 08:29 PM - editat 25-03-2024 08:33 PM
Salut,
Esti administrator pe cont? Observ din captura de ecran ca ai un mesaj care spune ca "pentru a accesa aceasta sectiune trebuie sa fii administrator".
Daca esti deja, eventual incearca sa readaugi serviciile pe cont folosind pasii de aici.
Si la prepay ar trebui sa poti vedea facturile (daca nu sunt probleme pe cont) cu un click aici. La mine apar corect (sunt client prepay).

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
25-03-2024 08:06 PM - editat 25-03-2024 08:09 PM
@Monica12: Bun venit în Comunitate. Înțeleg că ai activat acum contul tău MyOrange, deși numărul este mai vechi. Este necesară o periodă de sincronizare pentru actualizarea datelor. Utilizezi abonament sau număr prepay? La abonament nu ar trebui să fie probleme, însă la prepay nu apar momentan nici la mine.
Ai încercat și în aplicație? Print-screen-ul este de pe varianta web, nu app a contului.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 25-03-2024 08:26 PM
abonament , in aplicatie este la fel
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
25-03-2024 08:29 PM - editat 25-03-2024 08:33 PM
Salut,
Esti administrator pe cont? Observ din captura de ecran ca ai un mesaj care spune ca "pentru a accesa aceasta sectiune trebuie sa fii administrator".
Daca esti deja, eventual incearca sa readaugi serviciile pe cont folosind pasii de aici.
Si la prepay ar trebui sa poti vedea facturile (daca nu sunt probleme pe cont) cu un click aici. La mine apar corect (sunt client prepay).
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 25-03-2024 08:34 PM
si cum pot verifica daca sunt administrator , sau cum pot activa sa fiu ? multumesc
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
25-03-2024 08:37 PM - editat 25-03-2024 08:39 PM
Pasii pentru a deveni administrator ii ai mai sus.
Pentru verificare, da un click aici. La Tip Acces trebuie sa scrie ADMIN.
Un exemplu mai jos:
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 25-03-2024 08:39 PM
am verificat acum si am USER o sa urmez pasii si iti spun daca s-a rezolvat .Multumesc
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 25-03-2024 08:41 PM
Da, de aceea nu ai acces la facturi. Rezolva problema de administrare si ar trebui sa fie totul ok. 🙂
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 25-03-2024 08:45 PM
multumesc frumos , am devenit administrator si imi apar toate facturile . O seara buna .
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 25-03-2024 08:49 PM
Minunat!
O seara frumoasa si tie. Si ma bucur ca te-am putut ajuta. 🙂

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 25-03-2024 10:09 PM
Aplicația iarăși dă rateuri în cazul PPY (dar e ok la abonament), pe același cont la care nu s-a modificat nimic, atât pe cont cât și pe număr. Certitudinea și afișarea corectă este pe web acc. Și da, secțiunea ”Facturi” este pentru ”Admin”, nu pentru ”user” (cel puțin așa știam).
