la 15-03-2024 09:12 AM
Cum pot sa anulez o plata cu cardul Revolut? Am încărcat cu 16E Credit pe numărul greșit...și vreau sa anulez plata..
15-03-2024 09:22 AM - editat 15-03-2024 09:23 AM
Salutare!
Poți să iei legătura cu ei și dacă nu s-au retras deja banii, poate reușesc să anuleze tranzacția.
Dacă s-au luat deja, cred că nu mai ai ce face.
O poți face din aplicația My Orange- Altele (cele 3 puncte din drepta jos)- Contact și feedback- Scrie-ne (transfer operator).
Baftă!
la 15-03-2024 09:22 AM
Salutare!
Ar fi doua variante (daca numarul incarcat nu-ti apartine)
Daca numarul este al tau, dar nu doreai sa-l incarci pe acela, ar fi varianta sa nu-l mai incarci pana la epuizarea creditului.
la 15-03-2024 09:55 AM
Ia legătura cu serviciul clienți la numărul 300 și cere anularea tranzacției de asemenea ii poți contacta din aplicația My Orange chat Djingo.
Daca creditul nu a fost consumat acesta îți va fi restituit însă ai la dispoziție 24 ore.
la 15-03-2024 03:38 PM
Salut @Boghian-Daniel,
Poti cere un refuz la plata in aplicația Revolut din secțiunea "Ajutor". Trebuie sa ai in vedere ca dacă ai plătit un produs sau serviciu și în cele din urmă nu l-ai mai primit, chiar dacă ai încercat să rezolvi problema discutând cu comerciantul ai la dispoziție opțiunea de refuz la plată, prin care îți poți primi banii înapoi.
la 18-03-2024 10:39 AM
@Boghian-Daniel, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
la 22-03-2024 12:17 PM
Poți lua legătura cu cei de la orange sa poată anula reîncărcarea sau sa îți facă o compensație dacă ești client orange !
la 22-03-2024 12:23 PM
Daca încarc un nr. greșit Orange îmi va oferi o compensație?
la 22-03-2024 12:27 PM
Dacă încarci un număr greșit si este de pe abonamentul tău, va putea retrage de pe acel număr reîncărcarea , tu vei apărea pe
factura cu acea plata, dar la sfârșit ei o scad ! Vei vedea pe factura !
la 22-03-2024 12:31 PM
Asta daca cel care a primit creditul nu la consumat deja.
la 22-03-2024 12:42 PM
Ma gândesc ca si-a dat seama pe loc ca a reîncărcat un număr greșit , deoarece persoana care aștepta reîncărcarea de drept i-ar fi zis! Și nu cred ca se consuma intr-o jumătate de ora toată minutele ! 🙈
la 22-03-2024 12:48 PM
Însă dacă nu cunoștea procedura timpul trece.
Totul depinde de rapiditate și corectitudinea celui care primește creditul.
la 22-03-2024 01:10 PM
Așa este! Pentru asta exista comunitatea orange! 😜
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor