la 25-03-2024 07:56 PM - editat ultima oară la 26-03-2024 09:06 AM de DanielaH
25-03-2024 08:29 PM - editat 25-03-2024 08:33 PM
Salut,
Esti administrator pe cont? Observ din captura de ecran ca ai un mesaj care spune ca "pentru a accesa aceasta sectiune trebuie sa fii administrator".
Daca esti deja, eventual incearca sa readaugi serviciile pe cont folosind pasii de aici.
Si la prepay ar trebui sa poti vedea facturile (daca nu sunt probleme pe cont) cu un click aici. La mine apar corect (sunt client prepay).
25-03-2024 08:06 PM - editat 25-03-2024 08:09 PM
@Monica12: Bun venit în Comunitate. Înțeleg că ai activat acum contul tău MyOrange, deși numărul este mai vechi. Este necesară o periodă de sincronizare pentru actualizarea datelor. Utilizezi abonament sau număr prepay? La abonament nu ar trebui să fie probleme, însă la prepay nu apar momentan nici la mine.
Ai încercat și în aplicație? Print-screen-ul este de pe varianta web, nu app a contului.
la 25-03-2024 08:26 PM
25-03-2024 08:29 PM - editat 25-03-2024 08:33 PM
Salut,
Esti administrator pe cont? Observ din captura de ecran ca ai un mesaj care spune ca "pentru a accesa aceasta sectiune trebuie sa fii administrator".
Daca esti deja, eventual incearca sa readaugi serviciile pe cont folosind pasii de aici.
Si la prepay ar trebui sa poti vedea facturile (daca nu sunt probleme pe cont) cu un click aici. La mine apar corect (sunt client prepay).
la 25-03-2024 08:34 PM
si cum pot verifica daca sunt administrator , sau cum pot activa sa fiu ? multumesc
25-03-2024 08:37 PM - editat 25-03-2024 08:39 PM
Pasii pentru a deveni administrator ii ai mai sus.
Pentru verificare, da un click aici. La Tip Acces trebuie sa scrie ADMIN.
Un exemplu mai jos:
la 25-03-2024 08:39 PM
am verificat acum si am USER o sa urmez pasii si iti spun daca s-a rezolvat .Multumesc
la 25-03-2024 08:41 PM
Da, de aceea nu ai acces la facturi. Rezolva problema de administrare si ar trebui sa fie totul ok. 🙂
la 25-03-2024 08:45 PM
multumesc frumos , am devenit administrator si imi apar toate facturile . O seara buna .
la 25-03-2024 08:49 PM
Minunat!
O seara frumoasa si tie. Si ma bucur ca te-am putut ajuta. 🙂
la 25-03-2024 10:09 PM
Aplicația iarăși dă rateuri în cazul PPY (dar e ok la abonament), pe același cont la care nu s-a modificat nimic, atât pe cont cât și pe număr. Certitudinea și afișarea corectă este pe web acc. Și da, secțiunea ”Facturi” este pentru ”Admin”, nu pentru ”user” (cel puțin așa știam).
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor