la 25-09-2025 01:56 PM - editat ultima oară la 25-09-2025 02:46 PM de DanielaH
Nu am acces la facturile mele. Nici cele anterioare si nici cea prezenta..
Singura opțiune este...SA PLATESC !!!!
Vi se pare normal?
Știe cineva cum as putea sa renunț la aceste servicii ale Orange,pt ca sunt foarte nemulțumită...
25-09-2025 02:01 PM - editat 25-09-2025 02:02 PM
Buna ziua,
Accesul la facturi de poate face și prin varianta browser.
https://www.orange.ro/myaccount/reshape/invoice-cronos
In cazul aplicației, ați încercat o reinstalare a aplicatiei ( o relogare in cont)?
la 25-09-2025 02:09 PM
@Catalina1958: Bun găsit. Poți reveni cu o imagine (screen-shot) cu eroarea sau cu mesajul primit atunci când încerci să selectezi secțiunea cu facturile din aplicație sau varianta web a contului. Am încercat acum la mine și este accesibilă secțiunea respectivă. Te așteptăm cu detalii. Numai bine.
la 25-09-2025 03:54 PM
Salutare!
Numarul cu care te loghezi este si numar de administrator pe cont? Am avut mai multe numere administrate pe contul de my Orange si, din toate numerele (erau abonamente) doar al meu era de amin, restul fiind doar utilizatori normali si nu aveau acces la facturi (in special dupa ce am facut Pachetul Love).
Totusi, la data emiterii facturii, ar trebui sa primesti un link cu pentru factura.
la 26-09-2025 10:33 AM
@Catalina1958, s-a rezolvat situația cu vizualizarea facturilor? Te așteptăm să revii cu mai multe detalii.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor