anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Nu am primit pinate dupa reicarcare

Nu am primit pinatele aferente a doua reincarcari in aplicatia my orange cu optiunea de 6 euro,pe chat nu raspunde nimeni..

1 Soluţie acceptată‚

Buna,s-a rezolvat,se pare ca a fost o eroare in partea celor de la orange.Au verificat si mi au acordat punctele in scurt timp dupa ce au sesizat problema.

Vizualizare soluţie în postul original

6 Răspunsuri 6

arsradu
#StarMember

Salut,

A cata reincarcare este luna asta? Vezi ca doar primele 3 pe parcursul unei luni calendaristice primesc Pinate.

Ai mai multe informatii aici.

arsradu_0-1673885757269.png

 

Client Orange

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Salutare!

Trebuie să încarci din aplicație, dar doar la primele 3 reîncărcări primești. Dacă ai făcut așa și nu ai primit, poți să le scrii din secțiunea Contact și să îi întrebi. Acest lucru îl poți face aici:

https://www.orange.ro/contact/

Sau pe chat Djingo, la numărul 300, etc.

Baftă! 

Anonim
Neaplicabil

Uneori sunt alocate cu un pic de întârziere... adică nu le primești imediat dar pe parcursul zilei trebuie să fie alocate.

GeorgianaD
Moderator

Salutare, @balanandreiionu! Bine ai venit în Comunitate!
Ai verificat în contul My Orange? Au fost alocate pinatele?

Buna,s-a rezolvat,se pare ca a fost o eroare in partea celor de la orange.Au verificat si mi au acordat punctele in scurt timp dupa ce au sesizat problema.

Ne bucurăm că s-a rezolvat și îți mulțumim pentru confirmare!

Te mai așteptăm în Comunitate.