anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu am primit cele 5 Pinate pentru plata facturii

RaulL84
Junior entuziast

Pinata No party, only Problem😩

Salutare natiune. 
Doresc sa îmi expun si eu offul aici pe blog. 
Astazi am platit facura curenta prin aplicatia mobila My Orange, sunt inscris în concursul “Pinata Party” însă nu am primit cele 5 Pinate pentru efectuarea actiunii respective. Dat fiind faptul că suntem abia in 12 Martie este clar că este singura facura platita in decursul a 30 de zile. 
Ceva pareri?😩😩😩

2 Răspunsuri 2

MihaiC99
Cunoscător

Salut,

Plata a fost procesata?

Posibilitatea achitării facturii mai apare?

1000002320.jpg

Plata recurenta nu este considerată eligibila pentru a primi puncte Pinata.

incearca o relogare în cont.

delfinas
#StarMember

Daca plata a fost facuta prin aplicatia MyOrange, daca luna asta nu ai mai platit o factura anterioara si daca altadata ai primit Pinate , poate fi o pb de sistem/de cont si exista sansa sa le primesti mai tarziu. incearca si actualizarea aplicatiei, chiar o dezinstalare/reinstalare.