la 12-03-2025 05:18 PM - editat ultima oară la 13-03-2025 08:13 AM de DanielaH
Pinata No party, only Problem😩
Salutare natiune.
Doresc sa îmi expun si eu offul aici pe blog.
Astazi am platit facura curenta prin aplicatia mobila My Orange, sunt inscris în concursul “Pinata Party” însă nu am primit cele 5 Pinate pentru efectuarea actiunii respective. Dat fiind faptul că suntem abia in 12 Martie este clar că este singura facura platita in decursul a 30 de zile.
Ceva pareri?😩😩😩
12-03-2025 05:39 PM - editat 12-03-2025 06:00 PM
Salut,
Plata a fost procesata?
Posibilitatea achitării facturii mai apare?
Plata recurenta nu este considerată eligibila pentru a primi puncte Pinata.
incearca o relogare în cont.
la 14-03-2025 10:35 PM
Cum am spus si in privat plata facturilor o fac EXCLUSIV din aplicatia mobila "My Orange" Ce scrie in email "I don‘t give a ship!"😩 din acest screen se poate vedea ca nu am acces la "castiga pinate" Actiuni Zero!!
14-03-2025 10:36 PM - editat 14-03-2025 10:37 PM
Este o eroare generala in sistem.
Și la mine apare la fel.
la 12-03-2025 10:21 PM
Daca plata a fost facuta prin aplicatia MyOrange, daca luna asta nu ai mai platit o factura anterioara si daca altadata ai primit Pinate , poate fi o pb de sistem/de cont si exista sansa sa le primesti mai tarziu. incearca si actualizarea aplicatiei, chiar o dezinstalare/reinstalare.
la 14-03-2025 11:07 AM
@RaulL84, s-a rezolvat/ clarificat situația? Te-au ajutat ăspunsurile primite aici?
la 14-03-2025 05:36 PM
Salutare, va multumesc fiecaruia pentru raspunsurile voastre, astazi am avut timp sa intru aici pe forum sa le citesc. Nelamurirea mea am deslusit-o singur; A trebuit sa verific extrasul de cont din luna precedenta sa vad data la carea fost platita facura de pe luna februarie. Desii mi-se pare o porcarie intre cele doua facturi achitate sunt mai putin de 30 de zile desii sunt in luni diferite.😓😒 15feb-12Mar
14-03-2025 07:03 PM - editat 14-03-2025 07:20 PM
Problema nu sa rezolvat, mi-a fost recomandat sa utilizez chat-ul Orange cea ce si am facut, insa Djingoo mi-a pus la dispozitie regulamentul "Pinata Party" din care rezulta ca sunt eligibil pentru cele 5 pinate efectuate actiunii respective.Din nefericire nu respunde nimeni in chat.☹️
14-03-2025 07:07 PM - editat 14-03-2025 07:20 PM
14-03-2025 10:04 PM - editat 14-03-2025 10:09 PM
Salut,
Conform regulamentului pentru a primi punctele alocate acțiunii, plata facturii trebuie sa se facă din aplicația mobilă my Orange.
Extras regulament Pinata:
"4.2. Acțiunile se recompensează doar dacă se realizează cu succes din aplicația de mobil My Orange. Acțiunile se recompensează exclusiv după acceptarea termenilor și condițiilor Campaniei, fiind incluse și acțiunile realizate cu cel mult 24h înainte de acceptarea termenilor și condițiilor."
Întreg regulamentul aici.
Din păcate, în cazul tau, plata sa făcut din contul my Orange varianta web.
Poți regăsi acest lucru in mailul detaliile plata primit.
la 19-03-2025 09:13 AM
@RaulL84, s-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor