anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu am primit cele 5 Pinate pentru plata facturii

RaulL84
Junior entuziast

Pinata No party, only Problem😩

Salutare natiune. 
Doresc sa îmi expun si eu offul aici pe blog. 
Astazi am platit facura curenta prin aplicatia mobila My Orange, sunt inscris în concursul “Pinata Party” însă nu am primit cele 5 Pinate pentru efectuarea actiunii respective. Dat fiind faptul că suntem abia in 12 Martie este clar că este singura facura platita in decursul a 30 de zile. 
Ceva pareri?😩😩😩

10 Răspunsuri 10

MihaiC99
Maestru certificat

Salut,

Plata a fost procesata?

Posibilitatea achitării facturii mai apare?

1000002320.jpg

Plata recurenta nu este considerată eligibila pentru a primi puncte Pinata.

incearca o relogare în cont.

RaulL84
Junior entuziast

Cum am spus si in privat plata facturilor o fac EXCLUSIV din aplicatia mobila "My Orange"  Ce scrie in email "I don‘t give a ship!"😩 din acest screen se poate vedea ca nu am acces la "castiga pinate" Actiuni Zero!! IMG_1096.png

MihaiC99
Maestru certificat

Este o eroare generala in sistem.

Și la mine apare la fel.

1000002370.jpg

delfinas
#StarMember

Daca plata a fost facuta prin aplicatia MyOrange, daca luna asta nu ai mai platit o factura anterioara si daca altadata ai primit Pinate , poate fi o pb de sistem/de cont si exista sansa sa le primesti mai tarziu. incearca si actualizarea aplicatiei, chiar o dezinstalare/reinstalare.

DanielaH
Moderator

@RaulL84, s-a rezolvat/ clarificat situația? Te-au ajutat ăspunsurile primite aici?

RaulL84
Junior entuziast

Salutare, va multumesc fiecaruia pentru raspunsurile voastre, astazi am avut timp sa intru aici pe forum sa le citesc. Nelamurirea mea am deslusit-o singur; A trebuit sa verific extrasul de cont din luna precedenta sa vad data la carea fost platita facura de pe luna februarie. Desii mi-se pare o porcarie intre cele doua facturi achitate sunt mai putin de 30 de zile desii sunt in luni diferite.😓😒 15feb-12Mar 

RaulL84
Junior entuziast

Problema nu sa rezolvat, mi-a fost recomandat sa utilizez chat-ul Orange cea ce si am facut, insa  Djingoo mi-a pus la dispozitie regulamentul "Pinata Party" din care rezulta ca sunt eligibil pentru cele 5 pinate efectuate actiunii respective.Din nefericire nu respunde nimeni in chat.☹️

RaulL84
Junior entuziast

Atasez un Printscreen cu confirmarea platii la data de 12 Martie

MihaiC99
Maestru certificat

Salut,

Conform regulamentului pentru a primi punctele alocate acțiunii, plata facturii trebuie sa se facă din aplicația mobilă my Orange.

Extras regulament Pinata:

"4.2. Acțiunile se recompensează doar dacă se realizează cu succes din aplicația de mobil My Orange. Acțiunile se recompensează exclusiv după acceptarea termenilor și condițiilor Campaniei, fiind incluse și acțiunile realizate cu cel mult 24h înainte de acceptarea termenilor și condițiilor."

Întreg regulamentul aici.

Din păcate, în cazul tau, plata sa făcut din contul my Orange varianta web.

Poți regăsi acest lucru in mailul detaliile plata primit.

DanielaH
Moderator

@RaulL84, s-a rezolvat situația?