anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu funcționează aplicația my orange

Misu1
Junior

Buna, de câteva săptămâni nu mai funcționează my orange ? S-a schimbat ceva ? 

8 Răspunsuri 8

arsradu
#StarMember

Salut,

Chiar astazi am facut o plata din My Orange si a mers perfect. Ce se intampla in cazul tau?

Client Orange

Nu mai funcționează deloc , bag parola și numele de utilizator se deschide și imi arata ca se incarca .

Hmm…ai incercat cumva si o reinstalare? Daca nu, incearca si asta. Daca nu cumva e un bug specific pentru telefonul tau, in general as zice ca aplicatia functioneaza ok. Nu pare sa fie o problema generala.

Client Orange

Am încercat: reinstalare aplicație , restartare telefon,sa intru din google dar fără succes 

Hmmm...ai incercat cumva si cu alt cont My Orange? Sau ai posibilitatea sa incerci? Fie unul nou, fie daca ai un cunoscut care e tot pe Orange, si are cont, sa incerce sa se logheze... Zic si eu.

De asemenea, in My Orange web te poti conecta? Problema e doar cand intri din aplicatie?

Oricum, ceea ce poti face eventual, este sa incerci sa iei legatura cu cineva de la Relatii Clienti, la 300 sau 0374 300 300 (apelabil din orice retea). Sau, daca esti client Orange Romania (nu OROC), ai la dispozitie si chat-ul Djingo.

Avand in vedere ca ai incercat deja toate chestiile astea, si banuiesc ca nu s-a intamplat de la bun inceput, tind sa cred ca problema e pe cont. Ai observat cumva vreo legatura intre momentul in care a inceput sa nu mai mearga si eventualele update-uri? Ar putea sa fie vreun update de aplicatie care ar coincide ca si timp cu momentul in care a inceput sa nu mai functioneze? Daca nu...inseamna ca problema nu e aplicatia. Sau poate nu doar aplicatia.

Client Orange

Nu am observat deoarce intru foarte rar când am de plătit facturi . Oricum sunt dezamăgit deja de ce oferă aceasta companie , nu mai zic ca semnalul ii groaznic , Internetul abea merge și singurul motiv pt care mai sunt la ei este ca am cartela e-sim și am nevoie de ea , însă in curând vor apărea la mai mulți operatori și voi renunța 

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Încearcă o dezinstalare/ reinstalare și varianta web, de pe laptop/ desktop. Dacă nu vrea în niciun fel, sună la 300 sau 0374300300, apoi formezi 1-1-1-0 și ceri ajutorul. Când vei parcurge pașii prin meniul respectiv ( chiar dacă ți se spune de spre oferta Orange Love), te va identifica robotul Gia, care îți va cere ultimele 6 cifre din CNP. 

Sper să reușești!

Succes!

DanielaH
Moderator

@Misu1, ai luat legătura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?