anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Aplicatia MyOrange nu imi functioneaza de mai bine de 2 saptamani

Mirell38
Junior entuziast
Nu o pot accesa de mai bine de 2 saptamani. Este de la mine sau de la aplicatie ???
1 Soluţie acceptată‚

Mirell38
Junior entuziast
Problema a fost rezolvata prin schimbarea parolei . Multumesc

Vizualizare soluţie în postul original

19 Răspunsuri 19

Mirell38
Junior entuziast
Am schimbat telefoanele

Neaplicabil
Și dacă nu are calculator ? Aplicația funcționează perfect pe mobil . E o chestiune punctuală, strict la utilizator .

mihai_13
Maestru
Noah este o recomandare ! doar am scris . - motivatie - My Orange este foarte bine optimizat si insumeaza toate detaliile pe care le ofera Orange , aplicatia pentru mobil este mai simpla ( nu zic ca nu este buna) dar nu ofera toate detaliile , si in plus depinde si pe ce android ruleaza ce firma produce telefonul(fiecare producator isi costumizeaza varianta de android) se mai intampla sa pierzi telefonul sau sa-ti fie furat si persoane straine sa aiba acces la contul tau si aici nu este vorba doar de my orange ci si despre aplicatiile bancare ... etc etc . sunt multe de spus din acest motiv/motive recomand sa folositi calculatorul de acasa (cred ca fiecare are un comp acasa)

Mirell38
Junior entuziast
Problema a fost rezolvata prin schimbarea parolei . Multumesc

DanielaH
Moderator
@Mirell38, mulțumim că ai revenit și ne bucurăm că s-a rezolvat. Vom marca răspunsul tău ca soluție pentru a apărea primul și a ajuta și alți utilizatori. Te mai așteptăm în Comunitate.