anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Aplicatia my orange nu functioneaza

Karmensan
Începător

Incerc de dimineata - deja de ceva timp - sa fac niste operatiuni in aplicatia my orange insa tot ce face este un “loading” cu niste erori neconcludente. Nu am mai patit asta si am incercat si de pe un alt device cu alt cont. 

1 Soluţie acceptată‚

Buna Dimineata! Multumesc pentru raspuns. De pe un Iphone 15 pro. Am dezinstalat aplicatia in aceasta dimineata, am facut un phone restart si am instalat-o din nou. Acuma s-a rezolvat si functioneaza cum trebuie aplicatia! Va multumesc tare mult pentru raspunsuri! 

Vizualizare soluţie în postul original

10 Răspunsuri 10

MihaiC99
Junior

Salut,

Ai incercat sa accesezi my Orange și prin browser?

Probabil este o problema temporara și se va rezolva în câteva ore.

Poti încerca o reinstalare a aplicației (sau updateaza aplicația la ultima versiune urmată de o delogare/logare cont).

 

Multumesc pentru raspuns. Am reusit din browser dupa ce incercasem dezinstalarea aplicatiei si reset parola.

Aplicația my Orange funcționează normal la mine.

Însă în trecut am pățit și eu să pară astfel de erori prin aplicația my Orange care s-au rezolvat după câteva ore.

Sa ne tii la curent daca problemele cu aplicația sau rezolvat sau nu (cel mai probabil se vor rezolva luni).

O zi frumoasa!

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Și la mine funcționează, dar poate ai vreun bug sau altceva. E bine că a mers din varianta web. Să dai și un restart la telefon.

Baftă!

DanielaH
Moderator

@Karmensan, s-a rezolvat situația? Funcționează aplicația?

Acum am intrat in aplicatie si imi arata la fel ca ieri. Mentionez ca am facut restart la telefon ieri insa nu am dezinstalat aplicatia eventual sa o instalez din nou. O sa incerc si asta si revin cu un update. Multumesc mult pentru raspunsuri intregii comunitati. 

Buna @Karmensan 

Ce model de telefon folosesti pentru a accesa aplicatia? 

Multumesc pentru raspuns!

Seara faina!🌙

Buna Dimineata! Multumesc pentru raspuns. De pe un Iphone 15 pro. Am dezinstalat aplicatia in aceasta dimineata, am facut un phone restart si am instalat-o din nou. Acuma s-a rezolvat si functioneaza cum trebuie aplicatia! Va multumesc tare mult pentru raspunsuri! 

Buna dimineata @Karmensan 

Super! Ma bucur! 

Multumim si pentru ca ai revenit in comunitate sa ne confirmi ca totul e ok.

Zi cu soare!🌞

Multumesc mult si asemeni va doresc o zi frumoasa cu mult soare!