- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-11-2024 09:32 AM - editat ultima oară la 05-11-2024 09:41 AM de DanielaH
Incerc de dimineata - deja de ceva timp - sa fac niste operatiuni in aplicatia my orange insa tot ce face este un “loading” cu niste erori neconcludente. Nu am mai patit asta si am incercat si de pe un alt device cu alt cont.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 05-11-2024 07:51 AM
Buna Dimineata! Multumesc pentru raspuns. De pe un Iphone 15 pro. Am dezinstalat aplicatia in aceasta dimineata, am facut un phone restart si am instalat-o din nou. Acuma s-a rezolvat si functioneaza cum trebuie aplicatia! Va multumesc tare mult pentru raspunsuri!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
03-11-2024 09:45 AM - editat 03-11-2024 09:51 AM
Salut,
Ai incercat sa accesezi my Orange și prin browser?
Probabil este o problema temporara și se va rezolva în câteva ore.
Poti încerca o reinstalare a aplicației (sau updateaza aplicația la ultima versiune urmată de o delogare/logare cont).
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-11-2024 10:57 AM
Multumesc pentru raspuns. Am reusit din browser dupa ce incercasem dezinstalarea aplicatiei si reset parola.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
03-11-2024 11:21 AM - editat 03-11-2024 11:22 AM
Aplicația my Orange funcționează normal la mine.
Însă în trecut am pățit și eu să pară astfel de erori prin aplicația my Orange care s-au rezolvat după câteva ore.
Sa ne tii la curent daca problemele cu aplicația sau rezolvat sau nu (cel mai probabil se vor rezolva luni).
O zi frumoasa!

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-11-2024 11:34 AM
Salutare!
Și la mine funcționează, dar poate ai vreun bug sau altceva. E bine că a mers din varianta web. Să dai și un restart la telefon.
Baftă!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 04-11-2024 09:13 AM
@Karmensan, s-a rezolvat situația? Funcționează aplicația?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 04-11-2024 11:55 AM
Acum am intrat in aplicatie si imi arata la fel ca ieri. Mentionez ca am facut restart la telefon ieri insa nu am dezinstalat aplicatia eventual sa o instalez din nou. O sa incerc si asta si revin cu un update. Multumesc mult pentru raspunsuri intregii comunitati.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 04-11-2024 05:22 PM
Buna @Karmensan
Ce model de telefon folosesti pentru a accesa aplicatia?
Multumesc pentru raspuns!
Seara faina!🌙
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 05-11-2024 07:51 AM
Buna Dimineata! Multumesc pentru raspuns. De pe un Iphone 15 pro. Am dezinstalat aplicatia in aceasta dimineata, am facut un phone restart si am instalat-o din nou. Acuma s-a rezolvat si functioneaza cum trebuie aplicatia! Va multumesc tare mult pentru raspunsuri!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 05-11-2024 08:10 AM
Buna dimineata @Karmensan
Super! Ma bucur!
Multumim si pentru ca ai revenit in comunitate sa ne confirmi ca totul e ok.
Zi cu soare!🌞
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 05-11-2024 08:24 AM
Multumesc mult si asemeni va doresc o zi frumoasa cu mult soare!
