la 02-10-2022 11:59 AM
02-10-2022 12:23 PM - editat 02-10-2022 12:27 PM
Al, unele activități vad că sunt valabile mai târziu. Eu am reușit aseară să obțin pinate pt mai multe activități. Ți-ai actualizat aplicația My Orange? Eventual poți reinstala aplicația, daca nu merge doar prin actualizare.
PS Vad că ai obținut 2 pinate, așa scrie in coltul dreapta sus, deci merge. Sparge-le și vezi ce îți oferă. 😉
la 02-10-2022 01:27 PM
Le cele 2 pinate pt alte activitati. Notificari si promotii active…..
la 02-10-2022 01:28 PM
Am aplicatia actualizata la zi
02-10-2022 01:30 PM - editat 02-10-2022 01:33 PM
Sunt valabile intru pe ele si nu mi colecteaza …..
02-10-2022 01:33 PM - editat 02-10-2022 01:38 PM
Trebuie sa dai descarcare. Nu e suficient sa intri pe sectiunea de descarcare. Ai incercat asa?
Daca nu, intra in sectiunea Descarcare Factura, alege o factura, click pe meniul interactiv din dreptul facturii si selecteaza Descarca Factura Online.
De asemenea, fi bine sa nu pui date personale (nume, nr de telefon) in comunitate. Ar fi bine sa le stergi/ascunzi, daca poti.
la 02-10-2022 01:38 PM
Am incercat la fel face…Am sters mi am dat seama apoi…
la 02-10-2022 01:39 PM
Daca nu merge nici cu descarcare efectiva a facturii...nu stiu ce sa zic. Poti incerca eventual si o dezinstalare si reinstalare a aplicatiei (daca nu ai incercat deja).
la 02-10-2022 12:27 PM
Salutare!
Eu intru în aplicație și de acolo fac activitătile cum ar fi: plata facturii, reîncărcare prepay, etc. Dacă nu fac așa, am pățit și eu să nu primesc nimic.
02-10-2022 12:37 PM - editat 02-10-2022 12:37 PM
Descarcarea facturii genereaza pinata doar o data pe luna.
Sunt niste limite puse pe acele optiuni. Inclusiv la reincarcari. Nu vei primi pinate decat la primele 3 dintr-o categorie (3 cu credit, 3 cu optiune etc). E doar un exemplu, binenteles.
Ai mai multe detalii aici (sectiunea 4.2).
la 02-10-2022 01:26 PM
Stiu ca e o data pe luna de asta zic ca mie nu mi mai da de mult timp
la 02-10-2022 01:31 PM
Ciudat... La mine merge. Am incercat mai devreme. Daca la tine nu mai merge, e posibil sa fie o problema pe cont.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor