la 19-07-2025 07:13 PM
Buna ziua !
Am încercat să adaug un număr in my Orange și îmi apare că acest număr nu poate fi adăugat. Am verificat dacă numărul este pe Orange prin metoda reîncărcării și anume am simulat o reîncărcare pe acel număr și funcționează dar tot cum v am spus cum funcționează aplicația cum trebuie ca să pot adăuga acel număr.
la 19-07-2025 07:36 PM
Salut!
Ai urmat pașii descriși în linkul de mai jos:
https://www.orange.ro/help/cum-adaug-un-numar-de-telefon-in-contul-meu-din-aplicatia-my-orange
Contul in care vrei să-l adaugi este my Orange sau my Orange fix?
la 19-07-2025 09:50 PM
Salut!
Ce inseamna ca nu poate fi adaugat? Ce pasi ai facut si ce mesaje primesti?
De ce a fost nevoie sa verifici ca numarul este pe Orange? Nu este numarul tau?
19-07-2025 10:56 PM - editat 19-07-2025 10:57 PM
Salut! Ai acces la acel număr? Daca este in perioada de gratie de exemplu nu sunt sigur că poate fi adăugat.
Poți suna pe el? Încearcă să faci o reîncărcare de un euro, pentru a face activ acel număr, apoi reîncearcă introducerea lui în My Orange.
la 21-07-2025 11:22 AM
@dancaliniuc, ai reușit să asociezi numărul respectiv în My Orange? Te așteptăm să revii cu mai multe detalii, dacă situația mai este de actualitate.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor