la 02-10-2023 11:11 AM - editat ultima oară la 02-10-2023 11:23 AM de DanielaH
la 02-10-2023 11:24 AM
Salut,
In prima instanta, inchide si redeschide aplicatia. Imi mai face si mie asa cateodata. Isi revine la restart.
la 02-10-2023 11:59 AM
@Posaangel: Numărul de voce mobilă este aferent Orange România? Pentru că încerci să-l adaugi ca număr aparținând Orange România Communications. Cele două entități sunt diferite, iar dacă numărul este de Orange România, atunci trebuie creat cont aferent ORO. Te așteptăm cu detalii.
la 02-10-2023 12:05 PM
Problema este la adaugarea numarului sau dintr-o data ti-a aparut ecranul asta, cu toate ca aveai deja serviciile adaugate pe cont?
Daca incerci sa adaugi numarul pe cont, ai nevoie de un cont ORO, dupa cum ti-a zis si Flo. Ai aici un tutorial care sa te ajute.
Daca erau deja si eroarea a aparut ulterior, incearca intai un restart al aplicatiie.
la 02-10-2023 02:37 PM
Salutare!
Poți încerca și o dezinstalare/reinstalare a aplicației, iar dacă nu funcționează, le poți scrie din secțiunea Contact. Dacă ai servicii de la Orange Romania, de aici:
https://www.orange.ro/contact/
Dacă ai servicii de la Orange Romania Communications, de aici:
https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask
Poți încerca până una-alta și de pe un laptop/desktop utilizarea secțiunii web a My Orange.
Baftă!
la 03-10-2023 09:08 AM
@Posaangel, ai încercat o reinstalare a aplicației? S-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor