Nu imi merge my orange
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 02-10-2023 11:11 AM - editat ultima oară la 02-10-2023 11:23 AM de DanielaH
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 02-10-2023 11:24 AM
Salut,
In prima instanta, inchide si redeschide aplicatia. Imi mai face si mie asa cateodata. Isi revine la restart.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 02-10-2023 11:59 AM
@Posaangel: Numărul de voce mobilă este aferent Orange România? Pentru că încerci să-l adaugi ca număr aparținând Orange România Communications. Cele două entități sunt diferite, iar dacă numărul este de Orange România, atunci trebuie creat cont aferent ORO. Te așteptăm cu detalii.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 02-10-2023 12:05 PM
Problema este la adaugarea numarului sau dintr-o data ti-a aparut ecranul asta, cu toate ca aveai deja serviciile adaugate pe cont?
Daca incerci sa adaugi numarul pe cont, ai nevoie de un cont ORO, dupa cum ti-a zis si Flo. Ai aici un tutorial care sa te ajute.
Daca erau deja si eroarea a aparut ulterior, incearca intai un restart al aplicatiie.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 02-10-2023 02:37 PM
Salutare!
Poți încerca și o dezinstalare/reinstalare a aplicației, iar dacă nu funcționează, le poți scrie din secțiunea Contact. Dacă ai servicii de la Orange Romania, de aici:
https://www.orange.ro/contact/
Dacă ai servicii de la Orange Romania Communications, de aici:
https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask
Poți încerca până una-alta și de pe un laptop/desktop utilizarea secțiunii web a My Orange.
Baftă!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-10-2023 09:08 AM
@Posaangel, ai încercat o reinstalare a aplicației? S-a rezolvat situația?