la 19-11-2023 02:14 PM
Fie ele servicii fixe sau mobile, pre-paid sau post-paid, individuale sau la pachet, LUNAR (cel puțin o dată), cu o plată fiecare dintre noi este ”dator”. Așadar, indiferent de tipul serviciilor alese (utilizate), avem de plătit o factură sau de achitat o reactivare / reîncărcare pentru servicii pre-paid.
În acest context, voi cum preferați să faceți acestă plată și de ce?
Avem de ales între o multitudine de variante, fiecare cu avantaje și dezavantaje. Astfel, ca o enumerare pe scurt, putem plăti o factură CASH / CARD/ TRANSFER BANCAR. Dacă ultima este folosită mai mult în sectorul privat, o persoană fizică va alege de obicei cash sau card. De ce CASH? De ce CARD?
CASH: De ce la un terminal de plăți (pay-point, un-doi etc), de ce la bancă, de ce într-un magazin Orange, fie el Orange Shop sau Partener Orange?
CARD: De ce să plătești prin oricare variantă enumerată anterior, dar utilizând cardul bancar și de ce să plătești online (sau să NU alegi să plătești online)? ORANGE încurajează pentru confortul tău plata online, utilizând cardul bancar.
INFO: Știați că pentru servicii prepaid, plata online cu cardul este aducătoare de beneficii DOAR utilizând contul MyOrange? Știați că doar așa veți beneficia de beneficii ca bonificație ”date mobile”? Detalii aici. Nu ai un cont MyOrange? Crează-ți unul aici și acum. Mai mult, și valabil inclusiv pentru abonamente: știați că utilizând aplicația MyOrange pentru efectuarea plăților aferente facturii de abonament / reîncărcării conturilor prepaid beneficiați de puncte în Pinata Party, puncte cu care, pe lângă participarea la concursul cu premii în telefoane și alte device-uri beneficiați de bonificații la alegere, de la minute naționale și date mobile nelimintate, până la activarea unei opțiuni lunare ORANGETVGO? Ba mai mult, primiți chiar și discount-uri sub formă de voucher pentru achiziția unui telefon sau pentru device-uri la alegere.
JUSTIFICARE: Acest topic a fost deschis atât pentru informare, cât și pentru a vă exprima opinia: De ce aș alege o metodă de plată în detrimentul alteia? De ce aleg personal să plătesc printr-o anumită modalitate de plată? De ce sunt deranjat să plătesc o factură online utilizând cardul bancar, dar sunt încântat și nu am reținere la a face achiziții online de Black Friday? Există vreo diferență între metodele de plată? Dacă DA, care? Dacă NU, atunci de ce se preferă alternativa?
Și pentru că nu fac excepție, personal prefer plata facturii/reîncărcarea contului prepaid în mod online, utilizând aplicația MyOrange. De ce? Motivele, lesne de înțeles, le-am enumarat mai sus. Vă mulțumesc pentru feedback, oricare ar fi el. 📝
la 29-11-2023 07:02 AM
la 20-11-2023 01:25 PM
Sunt inhibati dezinhibati 😉.
la 20-11-2023 12:35 PM
Că își clătesc retina, înțeleg. Dar este interesant ”avântul” pe care îl au la plata online a shoppingului. Pentru că sunt suficiente locații (comercianți) care nu acceptă plata ramburs.
😅 Chiar mi-am amintit de ”locuințe de BF pe emag”.... cum ar fi fost cu plata ramburs.... De fapt prețul afișat (exclusiv online) era un avans la prețul final.
la 20-11-2023 01:29 PM
Chestia asta cu BF imi aduce aminte de Carlin. 🙂
"People spending money they don't have on things they don't need."
la 20-11-2023 02:37 PM
din MyOrange de cand exista
20-11-2023 02:46 PM - editat 20-11-2023 02:47 PM
@Eduard3: Mulțumesc pentru răspuns. Preferi varianta WEB a contului MyOrange sau aplicația de mobil? De ce o folosești pe una în detrimentul celeilalte? Ce avantaje prezintă pentru tine? 🙂
la 20-11-2023 02:51 PM
Salut, platesc din aplicatie pt ca acolo am cardul salvat si este mai usor decat sa il introduc mereu manual. Stiu ca se poate salva si in browser cardul dar prefer sa nu.
la 20-11-2023 07:51 PM
Cardul ar trebui să îl ai salvat și pe contul MyOrange web (nu în datele de la browser unde am înțeles că nu dorești să rămână memorate). Deci nu ar fi o problemă, dacă doar aspectul legat de memorarea datelor cardului ar fi condiția pentru efectuarea plății din contul MyOrange.
Ți se pare mai dificil de utilizat MyOrange Web, sau e doar ușurința accesării aplicației vs pornirea unui PC?
Mulțumesc și o seară plăcută.
la 21-11-2023 07:30 AM
Eu plătesc din Orange Money de când a apărut. E foarte comod. Nu am avut niciodată probleme.
la 21-11-2023 07:37 AM
Mulțumesc de răspuns. Te rog, poți detalia? La tine era abonament? Servicii mobile sau și fixe? Web sau app? De una și nu alta? Ai întâmpinat vreo problemă generală (adică una cu repetiție, nu întâmplătoare) care să creeze dificultăți de finalizare a ceea ce ți-ai propus? Aplicația o utilizezi și în alte ocazii sau doar pentru plăți / vizualizare resurse?
la 21-11-2023 07:56 AM
Factură Orange pe care o plătesc din OM cuprinde abonamentele mobile, internet fix+mobil, TV saltelit+ fibra. Folosesc mereu aplicația de pe telefon pt ca e mult mai la îndemână. Nu am avut niciodată probleme cu plățile, motiv pt care o folosesc să plătesc toate utilitățile. Le am salvate pe toate la Favorite în Plăți Furnizori și aplicația ține minte codul de client pt fiecare în parte, ba la unele vede și balanța și îmi afișează exact cat am de plată.
Tot din OM fac și transferurile către cardurile de cumpărături și cam aproape orice altă tranzacție. Îmi place ca mă anunță când banii au ajuns la banca destinatarului. Unele tranzacții sunt aproape instant, altele durează vreo 2-3 ore maxim.
Si un alt lucru foarte bun este ca atunci când un comerciant anulează o plată, banii intră instant înapoi în cont, inclusiv în afara țării.
la 21-11-2023 08:50 AM
Mulțumesc de detalii. Cu adevărat interesante. Poate te întrebi de ce? Pentru că, am observat 3 aspecte pentru care nu folosești MyOrange: 1) Aplicația OM te ajută la plăți mai mult decât MyOrange; 2) Nu contează (în cazul tău) bonificațiile din Pinata Party (valabile doar pentru acțiuni din MyOrange app); 3) Nu apare preocuparea pentru PrePay și condiționarea bonusurilor legate de utilizarea MyOrange. 🙂
Per ansamblu, interesant și da (recunosc că nu am anticipat-o ca utilizator de prepay), utilizarea apicației OM este o perspectivă pentru cei cu abonament care nu ar fi neapărat o motivație de utilizare a MyOrange.
la 21-11-2023 09:08 AM
Corect ! O analiză foarte bună. Sincer nu m-am gândit niciodată la beneficii OM vs My Orange, din punctele de vedere enumerate de tine mai sus. Pur și simplu am ales varianta cea mai la îndemână.
la 21-11-2023 09:32 AM
Da, exact. Atât timp cât beneficiile oferite implicit sunt suficiente, restul este de prisos. Este o variantă care ar putea da de gândit (cred) Orange în privința modului de bonificare abonamente pentru utilizare MyOrange.
Încă o curiozitate: pentru verificare resurse (bănuind că faci o verificare periodică) folosești MyOrange, SelfCare sau 415?
la 21-11-2023 12:14 PM
Pt resurse clar My Orange, am acolo toate detaliile. Și mai folosesc și pt activare/dezactivare diverse.
la 21-11-2023 12:23 PM
Și pentru că nu pot să nu mă întreb... ”ce se întâmplă după....”: Dacă OM se va schimba (în contextul preluării (externalizării acestuia) către Alpha / Unicredit... se va schimba ceva în cazul tău în ceea ce privește metoda preferată de plată? Altfel spus: Ce te-ar determina să alegi MyOrange ca modalitate de plată? 🙂
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor