la 17-12-2025 11:01 AM
Bună ziua,
Vreau să mi creez cont HBO MAX prin MyOrange pentru a mă putea folosi de oferta de 50% la prelungirea abonamentului dar se pare ca acest serviciu nu funcționează.
Mi am activat această opțiune de două săptămâni, dar nu mă pot conecta în aplicația HBO Max.
Cei de la relații clienți au zis ca sunt ceva probleme și se lucrează. Cat poate să dureze ?
la 17-12-2025 11:20 AM
Salut @user_18270883
Vezi in clipul atasat pasi care trebuie sa-i urmezi pentru activarea contului,in cazul in care nu iti functioneaza,sau, dacă sunt probleme persistente, contacteaza Suportului Tehnic Orange.
la 17-12-2025 11:37 AM
Salut!
Într-adevăr, în acest moment pagina HBO din My Orange nu este funcțională. Colegii nostri lucrează pentru a remedia situația cât mai curând.
Mulțumim pentru înțelegere.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor