Aplicatie my orange nefunctionala
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-03-2023 12:38 PM
Salutare, nu reusesc sa fac aplicatia my orange sa functioneze…ma loghez si cand incerc sa adaug serviciu/nr de tel mi-l recunoaste ca apartinand orange ro si apare mesajul sa il gestionez in aplicatie, dar nu il adauga. Am reinstalat/delogat etc nu merge. Sugestii?

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-03-2023 12:46 PM
Cumva folosesti aplicatia My Orange Fix in loc de My Orange? Pentru ca vad ca ti se atrage atentia ca acel numar apartine ORO...
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-03-2023 12:48 PM
Salutare!
Numarul pe care doresti sa-l administrezi face parte din Orange Romania ("ORO") sau Orange Comunications ("OROC"). Din cate stiu, chiar daca este aceeasi aplicatie, nu se pot administra, inca, numere de la "cealalta" compania (chiar daca au denumire similara si folosesc aceeasi aplicatie, juridic sunt companii/firme diferite). Va fi necesar sa sa creezi cont aferent firmei care emite factura.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-03-2023 12:56 PM
Cum adaugi un numar ORO, ai detalii aici: https://www.orange.ro/help/cum-adaug-un-numar-de-telefon-in-contul-meu-din-aplicatia-my-orange-16948
Ca sa adaugi un serviciu OROC, ai detalii aici: https://www.orange.ro/help/cum-imi-adaug-serviciile-orange-romania-communications-in-aplicatia-my-or...
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-03-2023 01:05 PM
Este aceeasi aplicatie pe care o foloseam de cativa ani incoace si care de cateva luni a incetat sa mai functioneze. Nu este my orange fix

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-03-2023 02:28 PM
Salutare!
Dacă nu reușești, poți să le scrii un email la adresa aplicatii@orange.com, unde le dai numele, numărul de telefon și adresa de email asociate contului.
Sper să rezolvi cât mai repede!
Baftă!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-03-2023 03:01 PM
Salut,
Daca ai servicii OROC si ORO, ai nevoie de doua conturi (aceeasi aplicatie My Orange). Adresa de email poate sa fie aceeasi, dar parola trebuie sa fie diferita. Logarea dintr-o parte in alta se face cu delogare de pe un cont si logare pe celalalt.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-03-2023 04:29 PM
@FlinT: Dezinstalează aplicația MyOrangeFix (dacă există) și instalează app MyOrange de pe www.orange.ro, în funcție de sistemul de operare al telefonului. Apoi te conectezi (sau îți creezi cont nou dacă nu ai unul) ca și client Orange România, NU Orange România Communications. Revino pe topic dacă întâmpini dificultăți.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 06-03-2023 09:21 AM
@FlinT, s-a rezolvat situația?
Ai servicii Orange sau Orange Romania Communications? Sau ambele?
