la 27-02-2023 09:31 AM
De ceva vreme nu mai pot vizualiza detaliile de pe serviciul voce , practic este restrictionat doar pe tv&net fara sa solicit eu acest lucru. Cum pot reveni la aplicatia doar pe voce-mobil si sa reincarca un pre pay de pe abonamentul meu ?
27-02-2023 09:41 AM - editat 27-02-2023 09:52 AM
Salut,
Bine ai venit in comunitate.
Ai incercat sa treci aplicatia pe servicii de voce? Poti face asta din aplicatia My Orange > Altele > Alege serviciu > Voce > Alegi numarul de telefon > click pe Sumar.
Daca nu reusesti, poti pune un screenshot (fara date personale) pentru mai multa claritate?
la 27-02-2023 10:08 AM
la 27-02-2023 10:09 AM
Esti client Orange Romania sau Orange Romania Communications?
la 27-02-2023 10:11 AM
Ambele , coduri de anonat diferite din pacate …. Pana acum cca 3 luni efectuam reincarcare din aplicatie pentru cartela baiatului
la 27-02-2023 10:28 AM
Bun, deci numarul de telefon apartine unui abonament Orange Romania, da? Nu preluat de la fostul Telekom Fix. Doar vreau sa ma asigur ca am inteles bine.
Celelalte servicii (internet & TV) sunt tot de la Orange Romania?
la 02-03-2023 08:38 AM
Voce , abonament nou.
Tv&Internet servicii contract nou dupa schimbarea facuta de Telekom/Orange .
la 02-03-2023 08:36 AM
Ambele
la 27-02-2023 10:09 AM
Buna. Initial am crezut ca nu accepta numarul meu de telefon pt ca este portat … dar nici un nr.. orange nu este acceptat
la 27-02-2023 08:26 PM
Fifi, trebuie aplicatia My Orange, nu My Orange Fix. Eu azi am incarcat cartela tatalui meu, din My Orange, si a decurs totul ok. De asemenea, trebuie sa ai grija sa ai mereu aplicatia actualizata.
la 02-03-2023 08:35 AM
Da , nu a functionat .
la 27-02-2023 01:00 PM
@Fifi1: Bun venit în Comunitate. Te așteptăm să ne clarifici dacă ești abonat Orange sau numărul de voce este atașat serviciilor de net&TV pe care le-ai avut la Telekom. Pentru că numărul de voce se adaugă diferit în funcție de apartenența acestuia: la ORO sau OROC. Numai bine.
la 27-02-2023 03:14 PM
Buna , da sunt abonat orange , da am si servicii separate, contracte noi nu transferate …
Am rezolvat aceasta situatie , dar nu prin aplicatie , nu functioneaza. *100# si reincarci de acolo cartela. Ce este neplacut , faptul ca nu mai poti vizualiza istoricul cartele pre pay din aplicatia cum era in trecut .
la 27-02-2023 03:25 PM
@Fifi1: Dacă numărul de voce este aferent Orange (NU OROC) atunci contul din MyOrange necesită a fi făcut ca și client Orange. În captura prezentată de tine apare ca și OROC. De aici și problema...
la 27-02-2023 03:38 PM
Salut!
Așa cum spunea și FLo1, dacă deții servicii de la ambele companii, momentan va fi nevoie de două conturi separate (unul pentru Orange Romania Communications - cont My Orange Fix și unul pentru Orange - cont My Orange) chiar dacă folosești aceeași aplicație pentru logare. Până la unificarea celor două, pentru a trece de la un cont la celălalt în aplicația My Orange va fi necesară deconectarea dintr-un cont și reconectarea în celălalt.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor