11-10-2024 07:17 AM - editat 13-10-2024 06:37 AM
13 octombrie 2024 - soluția problemei
o să mă credeți nebun sau poate o să mă credeți mincinos sau poate vreun sociopat în căutare de atenție... nu sunt nici unul din toate acestea și totuși mă face să mă simt câte puțin din fiecare pentru că problema s-a rezolvat de la sine ca-n filmele cu Stan și Bran 🤔 într-un mod imposibil din punct de vedere statistic.
Rezumatul epopeii e simplu: ceva n-a mers, am contactat suportul Orange care mi-a răspuns ca de obicei, ridicând din umeri și dându-mi de înțeles că se rezolvă dar nu se poate 😞 așa că m-am împăcat într-un fel cu ideea și-am încercat să trec peste atitudinea oamenilor care provoacă doar frustrare.
Azi de dimineață (13 octombrie 2024) am pus mâna pe telefon și, aici intervine momentul în care îl crezi pe om nebun, mincinos și plin de vanitate, am câștigat din prima acea opțiune care nu a putut fi alocată cu 2 zile în urmă, iar de această dată totul a mers șnur.
Acum să discutăm onest și la rece situația ca să încercăm să înțelegem ce s-a întâmplat:
Și cam aceasta este... în căutarea unei explicații plauzibile nu găsesc o astfel de explicație... și cum ar spune cineva de pe aici... spune mulțumesc, sărut mâna și mergi mai departe... Q.E.D.
Bună dimineață,
cum n-aveam somn, pe la 5:00 și-un pic azi dimineață am intrat în My Orange să-mi încerc șansele la Bonus Pocus.
După 4 sau 5 sesiuni de prins frunze și evitat râme SURPRIZĂ: Ai câștigat opțiunea de 6 euro credit valabilă 1 an (vezi imaginea atașată pentru conformitate)
Mă frec pe la ochi, căci sincer nici nu ajunsesem la baie să-mi dau cu apă pe ochi, bag cele 2 bife că am citit regulamentul și că sunt de acord ca datele mele să... și apăs apoi pe Activează premiul.
Mi se deschide un pop up simpatic în care îmi cere să aleg alt număr, pe bună dreptate pentru că primul din listă are pe el activată această opțiune încă din aprilie 2024.
Aleg celălalt număr din listă și, vorba lui Andreea Marin: surprize, surprize, surprize... același pop up simpatic care îmi spune să aleg alt număr 🤔
Oameni buni, mă credeți că mi-a luat cineva mințile? Că altfel nu se explică cum am pierdut ca prostul aproape o oră comutând între cele 2 numere prepay și primind același mesaj ca în filmele cu... oameni simpli...
Efectiv după o oră am avut sentimentul că Orange se zgârcește la 6 euro x 12 luni + TVA și am renunțat... iar opțiunea, neputând fi alocată acelui număr care nu s-a bucurat niciodată de acest premiu, este iremediabil pierdută.
Nu-mi fac nici un fel de speranțe în această privință pentru că am avut probleme mai simple cu opțiunile Bonus Pocus și nu s-a găsit niciodată rezolvare... aveam opțiunea alocată în cont pe un număr dar nu voia să se activeze în nici un fel... nici măcar după ce am reîncărcat cartela opțiunea nu a binevoit să se activeze și nimeni dar absolut nimeni din curtea Orange nu a avut nici o soluție.
Sincer nici eu nu știu de ce vă povestesc toate aceste lucruri, poate pentru a mă elibera și a începe ziua fără energii negative... oricum aș vrea să aflu părerea voastră în această privință: cum v-ați simți în locul meu, ce-ați face sau ce-ați vrea să se întâmple?
Din punctul meu de vedere nu pot să mă scandalizez pentru ceva ce era oferit gratuit dar... e pur și simplu frustrant pentru cineva care are același număr în rețeaua Orange de 24 de ani și e jenant pentru Orange să apară astfel de situații pe care nici măcar ei nu le pot gestiona chiar dacă încearcă.
Vă mulțumesc tuturor celor care ați avut răbdare să citiți până aici și vă doresc un weekend așa cum vă doriți.
la 11-10-2024 07:41 AM
am blurat numărul de telefon din captură din motive evidente
la 11-10-2024 08:48 AM
Conform regulamentului, ”Fiecare tip de premiu se va putea activa/aloca pe un numarul PrePay o singură dată în perioada Campaniei cu excepția opțiunii de 6 euro credit acordată gratuit pentru o perioadă de 12 luni care se poate aloca/activa o singură dată pe un număr PrePay în perioada de valabilitate de 12 luni. Pe un număr Orange PrePay se pot activa mai multe tipuri de Premii în același timp, însă nu același tip de Premiu. Dacă ai câștigat și activat toate premiile disponibile în Campanie, te vei putea juca în continuare dar nu vei mai putea primi niciun premiu.”
la 11-10-2024 09:28 AM
@FLo1 mulțumesc că mă crezi un prost și m-ai luminat 😡 dar hai să-ți explic băbește că poate totuși nu vorbim împreună și ne înțelegem separat...
Am un cont My Orange în care numărul principal este un abonament Orange... apoi mai am în același cont My Orange 2 numere prepay pe care le gestionez.
Ei bine pe unul dintre cele 2 numere prepay am câștigat prin februarie - martie acea opțiune cadou valabilă pentru un an, dar pe al doilea număr nu am activat așa ceva pentru că e abia a doua oară când câștig așa ceva.
Din câte înțeleg eu regulamentul nu afirmă că nu poți activa opțiunea pe numere diferite prepay sau poate așa o fi implementat, dacă ai în cont o duzină de numere prepay doar pentru unul poți folosi bonusurile câștigate... deși bonus internet, bonus minute și opțiunea cadou 6 euro 28 zile s-au alocat fără probleme pentru fiecare din cele 2 numere.
Așa că spune-mi ce e de înțeles sau ce nu ai înțeles înainte de a scuipa din regulament fără a rumega și a înțelege ce-a vrut să spună autorul?
la 11-10-2024 10:14 AM
@alterego: Nu te consideră nimeni astfel, dar am subliniat cele menționate în regulament pentru a fi mai clar. În acest caz, (situație pe care eu nu o cunosc dar o poți confirma / sau nu), poate numărul a avut ”bonificația de 6euro pe 12 luni” dintr-o campanie anterioară? Deși după ”zicerile” regulamentului, la începutul fiecărei campanii situația se resetează, adică nu ar trebui să se țină cont că ai avut sau nu vreo bonificație într-o campanie anterioară. Dar îți recomand să contactezi Orange fie din Web sau din MyOrange (Altele>Feedback și contact) solicitând o analiză în acest sens.
11-10-2024 10:25 AM - editat 11-10-2024 10:26 AM
@FLo1 hai să înțelegem împreună că poate astfel le suntem de folos și altora care se vor lovi de această situație:
Fiecare tip de premiu se va putea activa/aloca pe un numarul PrePay o singură dată în perioada Campaniei cu excepția opțiunii de 6 euro credit acordată gratuit pentru o perioadă de 12 luni care se poate aloca/activa o singură dată pe un număr PrePay în perioada de valabilitate de 12 luni.
Vorbim de 2 numere prepay diferite și, da pe unul dintre ele am activat această opțiune, însă pe al doilea nu am activat nimic de genul acesta.
După umila mea logică dacă vorbim de alocare la nivel de numere și nu la nivel de cont atunci undeva s-au scurtcircuitat serverele în momentul alocării premiului câștigat.
la 11-10-2024 10:47 AM
Buna @alterego
Din tot ce povestesti, pare a fi o eroare de aplicatie, un bug. Poate se va gasi intr-un final o rezolvare, si nu se va repeta.
Intr-o alta ordine de idei, imi pare rau ca ai experimentat asa ceva, cu toate acestea, multumim ca ai impartasit cu noi experienta ta, chiar daca este negativa.
Zi cu soare!🌞
11-10-2024 10:57 AM - editat 11-10-2024 10:58 AM
@Anca07 să știi că la un bug în aplicație nu m-am gândit deși a mai fost la un moment dat o situație în care după ce câștigai un premiu Bonus Pocus erai pus să te autentifici de fiecare dată... și când te autentificai bineînțeles că nu mai pupai nici un premiu că te redirecționa la un joc nou... dar fiind vorba despre premii pe care le câștigă toată lumea și de fiecare dată când joci chiar nu mi-am bătut capul... e vorba de aplicația de iPhone.
În altă ordine de idei poate eroarea nu se mai repetă dar premiul este iremediabil pierdut și șansa să-l mai câștig este infimă...
la 11-10-2024 11:46 AM
Infima, insa nu zero:) fii persuasiv, nu se stie cand se va ivi o noua oportunitate😁
la 11-10-2024 05:55 PM - editat ultima oară la 11-10-2024 06:05 PM de DanielaH
Am apelat la suportul Orange pentru această problemă... am fost bou și m-am întors vacă... m-au lămurit buștean... atât de rău a decăzut tot ceea ce înseamnă suport și relații clienți... rugați-vă să nu aveți vreo problemă reală... că vă îngroapă la propriu popa dacă situația nu se rezolvă de la sine.
la 12-10-2024 12:21 AM
Salut,
Din punct de vedere al regulamentului nu este nici o problema după cum spui și tu.
Daca acel număr nu a avut niciodată activată opțiunea anuală (sau daca a trecut un an de la activarea opțiunii) premiul trebuia alocat.
Pe viitor ca sa nu mai riști să fii frustrat x2 îți recomand sa achiziționezi un nou număr prepay.
Dacă ești un jucător fidel și vei incerca din nou s-ar putea sa nu te ma lase să aloci premiul numărulul in cauza și eroarea sa fi devenit permanenta pt numărul avut.
Ai putea de asemenea sa creezi un cont nou pentru număr și după ce ai câștigat opțiunea să-l atașezi contului inițial (deși alocarea premiului nu are treabă cu contul însă pot apărea erori într-un cont care a fost folosit des pentru acest concurs).
Erori au fost și vor mai fi însă important este să rămânem cu zâmbetul pe buze și să tratăm situația cu calm.
Nu te descuraja și încearcă sa fii perseverent in continuare, sigur vei reuși.
12-10-2024 09:05 AM - editat 12-10-2024 09:07 AM
@UW25 de ce am impresia că toată lumea înțelege că nu pot activa opțiunea... GREȘIT - în momentul în care am câștigat acel premiu am făcut ping-pong între cele 2 numere prepay pentru că mi se cerea să aleg alt număr și nu am putut aloca sau atribui sau asigna acel premiu nici unui număr.
Și experiența mea legat de acest Bonus Pocus este că drumul spre iad e pavat cu intenții bune: uneori cei de la suport încearcă să te ajute dar când situația e de natură tehnică ai de căutat acul în carul cu fân... sunt vreo 5 milioane de clienți prepay la Orange... să presupunem că doar 1% se joacă și imaginează-ți câte evenimente de tip log trebuie stocate pe server.
Iar ceea ce mi s-a întâmplat mie poate intra la categoria excepții... se întâmplă 1 la 1 milion...
Oricum ca să rezum cumva situația... nu eroarea în sine mă deranjează mai mult ci cât atitudinea celor de la celălalt capăt al firului sau a celor de aici... fără a-și pune măcar o secundă întrebarea dacă în materie de servere, limbaje de programare, protocoale de comunicații, ș.a.m.d. pot fi o persoană care știe mult peste media celor care lucrează în domeniu.
la 12-10-2024 10:10 AM
Buna @UW25
Pare ca tu esti o persoana perseverenta, insa daca eroarea tine de natura sistemului folosit, in acest caz, iOS, sau aplicatiei in sine (un bug), nu prea ai ce face, in afara faptului ca ar trebui semnalata celor de la Orange, pentru a vedea daca se poate remedia.
Zi cu soare!☀️
la 12-10-2024 10:44 PM
Buna Anca07,
După cum menționa Alterego serviciul clienți nu a putut rezolva mare lucru mai ales daca eroarea se produce foarte rar (“1 la 1 milion”).
O analiză amănunțită ar fi deschisă daca ar fi depuse foarte multe sesizării menționând același lucru.
Daca ar fi fost vorba de opțiunea 6 euro o lună probabil că ar fi rezolvat situația rapid printr-o compensație.
Din păcate este greu de demonstrat că eroarea sa produs din vina Orange.
Personal pentru a lua masuri de siguranță și a elimina din cauze as fi separat numărul de contul vechi și as fi creat un nou cont (de asemenea as fi achiziționat un SIM nou in caz că pățesc același lucru și as fi oferit cartela cuiva care are nevoie).
Daca spui că eroarea se produce doar pe iPhone as incerca sa joc pe un telefon cu android daca am posibilitatea.
Eu am pățit ceva similar la opțiunea de 6 euro /1 luna cand premiul sa alocat însă nu a apărut niciodată în cont și ulterior nu sa mai putut aloca pe durata campaniei primind mesajul prezentat de Alterego.
Cât despre serviciul clienți sunt situații când aceștia nu pot rezolva o problema datorita unor erori mai speciale (specifice unui singur cont).
Ca și exemplu am stat in discuții aproape luna de luna timp de 6 luni deoarece nu se activa opțiunea Orange Tv Go prin campania pinata.
Într-un final am reușit să activez optiunea citind o postare realizată de FLo1 într-un topic care nu avea legătură cu problema mea referitor la contul my Orange.
Un alt exemplu este aplicația Orange Tv go in care autentificare prin SMS nu se poate realiza pe telefoanele Xiaomi (hyperos). Sa făcut sesizare acum câteva luni și nimic (daca nu sunt suficiente sesizări nu se va face nimic)
Eu spun că nu ar trebui sa ne bazam doar pe serviciul clienți ci sa incercam și noi să găsim anumite soluții atunci când se poate.
Weekend plăcut!
la 13-10-2024 01:36 AM
Nu mai inteleg cui sa ma adresez, pare ca ai fi o continuare a sa...
Oricum, indiferent de natura problemelor intampinate, ele trebuie sesizate pentru a se incerca diminuarea sau eliminarea lor.
Daca ai reusit sa iti rezolvi unele probleme aplicand solutii gasite in comunitate, inseamna ca aceasta comunitate si-a indeplinit rolul.
Seara faina!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor