19-06-2025 06:48 PM - editat 24-06-2025 10:10 AM
Recent, în secțiunea Opțiuni din aplicația My Orange au fost implementate modificări care afectează utilizatorii PrePay. Din păcate, noile schimbări împiedică activarea opțiunilor dorite din creditul disponibil. În plus, opțiunile obținute prin Bonus Pocus nu mai apar ca fiind disponibile. Personal, consider că sa produs o eroare când s-au implementat noile modificări care ar fi trebuit să apară în pagina principala și nu în secțiunea Opțiuni.
Din fericire, modificările nu s-au implementat și în cazul accesări contului my Orange prin browser, opțiunile putând fi activate normal prin aceasta modalitate.
Am făcut o sesizare către echipa aplicații pentru rezolvarea problemei.
la 19-06-2025 08:11 PM
Salutare! Ce sistem de operare are telefonul? Poate eroare este doar la IOS/Android.
la 19-06-2025 08:13 PM
Sistemul de operare este Android.
la 19-06-2025 08:34 PM
Sunt curios daca si pe Iphone exista aceeasi problema. Eu tot Android folosesc.
21-06-2025 12:26 PM - editat 21-06-2025 12:34 PM
Aplicația/contul My Orange au devenit complet inutilizabile. Data viitoare, vă rog să programați astfel de modificări la începutul săptămânii, dacă nu aveți intenția să oferiți suport tehnic în weekend. Prefer o aplicație mai veche, dar funcțională, decât una actualizată frecvent și plină de erori.
la 21-06-2025 01:51 PM
Bună dimineața! Chestiile acestea se întâmplă de mult... eu am renunțat să-mi mai bat capul.
la 23-06-2025 06:41 AM
Răspunsul Orange in urma sesizării:
" Iti inteleg situatia si imi pare rau pentru cele intampinate . Am verificat situatia, iar in acest moment serviciul este nefunctional din cauza unei avarii tehnice. Colegii nostri deja lucreaza pentru a remedia situatia cat mai curand."🤥
" Problema este una comuna, colegii din departamentul tehnic lucreaza pentru a remedia acest lucru , in prezent sunt impactati mai multi clienti . Numarul solicitarii transmis catre departamentul tehnic este ..........."🤥
In realitate știm că nu reușesc niciodată să rezolve problema în weekend.
24-06-2025 10:09 AM - editat 24-06-2025 10:18 AM
Problemele legate de accesare diferitelor secțiuni din aplicația my Orange au fost rezolvate. Mulțumim!
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor