anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Puncte Thank You renegociere abonament

Marius_o
Junior
Daca vreau sa renegociez abonamentul, sunt in ultimele 3 luni, și să reinoiesc pe o perioadă de 24 luni cu achiziție de telefon, pot folosi punctele Thank You?
Acestea mai valorează de 3 x valoarea lor?
Mulțumesc
1 Soluţie acceptată‚

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare! Fiind în ultimele luni, poți cere prin intermediul secțiunii Contact o ofertă personalizată pentru abonament și telefon sau poți aplica pentru achiziție din Magazinul online a unui telefon, cu prelungirea contractului pe 24 de luni, iar punctele thank you vor valora triplu. Sigur că poți cere că punctele să se tripleze și dacă discuți cu cineva de la Ofertați și primești ceva mai avantajos! În același timp, poți face și o simulare de achiziție online și apoi poți poți face comparatie între ce ți se oferă de la ei și ce poți lua direct din Magazinul online. Poți, de asemenea, să întrebi și la un Magazin Orange partener ( nu Orange Shop), pentru că și ei oferă unele reduceri și s-ar putea să ai surprize plăcute. Să ne spui cum ai făcut până la urmă! Succes!

__________________________________________

Update (DanielaH, Moderator):

Valoarea punctelor Thank You este de 2 ori mai mare la achiziția unui telefon nou din magazinul online cu prelungire contractuala pe 24 de luni.

Vizualizare soluţie în postul original

6 Răspunsuri 6

delfinas
#StarMember
Marius, bun venit in Comunitate!!! Normal că îți poti reînnoi contractul și să iei un telefon cu puncte OTY. Ele vor calota triplu doar daca achiziția se face online. Poți intra in contul tau My Orange și să faci o simulare de achiziție.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare! Fiind în ultimele luni, poți cere prin intermediul secțiunii Contact o ofertă personalizată pentru abonament și telefon sau poți aplica pentru achiziție din Magazinul online a unui telefon, cu prelungirea contractului pe 24 de luni, iar punctele thank you vor valora triplu. Sigur că poți cere că punctele să se tripleze și dacă discuți cu cineva de la Ofertați și primești ceva mai avantajos! În același timp, poți face și o simulare de achiziție online și apoi poți poți face comparatie între ce ți se oferă de la ei și ce poți lua direct din Magazinul online. Poți, de asemenea, să întrebi și la un Magazin Orange partener ( nu Orange Shop), pentru că și ei oferă unele reduceri și s-ar putea să ai surprize plăcute. Să ne spui cum ai făcut până la urmă! Succes!

__________________________________________

Update (DanielaH, Moderator):

Valoarea punctelor Thank You este de 2 ori mai mare la achiziția unui telefon nou din magazinul online cu prelungire contractuala pe 24 de luni.

Vreau prelungire de abonament cu achizitionare de telefon cu puncte thank you ,  insa vreau sa raman la acelasi  tarif al abonamentului  .Pot achizitiona online telefonul in aceste conditii sau trebuie sa intru in contact cu un consultant ?

     Mutumesc anticipat!

Sunt doua variante:

- intri pe magazinul online si alegi telefonul. In momentul achizitiei vei fi intrebat cum vrei sa-l achiti (totul o data ("banul jos") la pretul oferit de abonament, in rate (suma totala impartita la 24 de luni) sau "la liber"). Punctele se tripleaza doar daca abonamentul se prelungeste pe doi ani. Tot aici vei vedea daca abonamentul curent permite mentinerea pretului sau trecerea la altul mai mare.

- cu ajutorul Djingo sau a paginii de contact poti tirmite o cerere de ofertare in care spui ce anume vrei de la abonament si ca doresti un telefon (daca vrei unul anume, ar fi bine sa specifici). In acest caz vei fi sunat de cineva de la departamentul fidelizari cu o oferta pentru tine. Nu putem stii exact ce vor oferi intrucat nevoile fiecaruia sunt diferite si va depinde si de tine ce anume vrei (sau ce servicii mai ai de la Orange).

La prelungirea mea din ianuarie anul asta, a fost si o promotie a producatorului (am specificat intr-un raspuns anterior).

PS: ca nota de subsol: primisem o oferta acum aproape 3 ani foarte buna (suma totala ar fi fost sub 30E pentru 3 mobile + tv maxim (+ 3 CI+) + net 300Mbps (si, daca retin bine minte, si Netflix 12 luni gratuit, versiunea de 10E) + 100GB la comun pe cele 3 numere (practic, aveam nelimitat, niciun numar nu depasete cantitatea de net din abonament, nici atunci, nici acum). Din pacate, am refuzat intrucat fibra de la parinti (unde vroiam sa fie instalata) era prin Telekom si nu aveau canalele Discovery (si Eurosport). Asa am ramas doar cu mobilele.

Pololică
#StarMember
Conform regulamentului, Punctele Thank You valoreaza triplu doar online (la achizitie cu prelungire abonament pe 24 luni). Dar (ca este un dar), in functie de ce anume vrei, s-ar putea sa beneficiezi de niste puncte suplimentare la fidelizare. In ultimii 3 ani am facut 2 fidelizari si au fost asa: - prin Djingo (dec 2019) am fidelizat un abonament si am luat telefon (aprilie 2020) online. Valoarea punctelor a fost x3 - telefonic, in ianuarie 2022 (am folosit formularul de contact online pentru a spune exact ce anume vreau ca abonamente, eu avand 3). Operatoarea (era o doamna/domnisoara) a reusit sa-mi ofere niste puncte suplimentare (am luat un Huawei si urma o promotie pentru aparatura lor, dar inca nu era in viguare. Urma in 2-3 zile (fata de apel)). Telefonul luat (a fost doar unul) a fost, ca pret, mai putin de jumatate fata de pretul la liber (nu al Orange, ci al pietei). Punctele nu imi ofereau o reducere asa mare, nici macar daca l-as fi achizitionat online. Concluziile le tragi singur. Doar sa nu ceri marea cu sarea (adica sa nu ceri un IPhone 14 la pret de Nokia 1100). Doar sa ai cerinte rezonabile. PS: abonamentele mele nu sunt nelimitate (cel mai scump e de 8E) si toate au roaming. Un cartelist s-ar prapadi de ras la cantitatea de net oferita, DAR niciun numar nu ajunge la mai mult de 30GB consum (cel de 8E are consum mai mare), iar eu, avand 4 ani vechime, as putea trai cu bonusul de vechime. Consumul meu este de cam 3-4GB lunar si asta daca pun navigatia (si ascult radio online). In rest, nu depasesc 2GB (acasa depinde de WiFi, iar la servici nu vad de ce nu as folosi). Daca nu as avea internet acasa, atunci da, as avea o problema, dar nu vad de ce as plati mai mult la telefon daca nu am nevoie.

Marius_o
Junior
Mulțumesc pentru răspunsuri!