Nealocare puncte thank you la tranzacțiile de alimentare Revolut
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-11-2022 08:40 PM - editat ultima oară la 07-11-2022 10:00 AM de DanielaH
Buna seara, utilizez aplicația orange Money de mult timp și fac plăti , alimentări , si reincarcari din aplicație. Folosesc un iPhone iar pana luna trecută primeam puncte pentru tranzacțiile de alimentare Revolut si plăti la magazin de minim 5 lei. Luna aceasta nu am primit punctele pentru plata nici la plata in magazine comerciale nici pentru încărcare Revolut.
Am discutat cu ei și au deschis o sesizare rezolvabilă in 3-5 zile, ma suna ieri o domnișoara și îmi spune ca nu se mai primesc puncte pentru ca alimentarele Revolut și curve sau ce alte carduri mai sunt de pe 31.10 fără nici o notificare sau o informație pe site oficială. Am solicitat punctele care trebuie sa mi se cuvina și acum aștept un răspuns oficial
A mai pățit cineva aceasta problema ? Ba mai mult încerc sa plătesc factura din MY orange și îmi apare ca a apărut o eroare sa încerc mai târziu de 2 zile.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
04-11-2022 06:53 AM - editat 06-11-2022 07:39 AM
Salutare!
Nu ştiu ce se întâmplă cu Revolut, dar foloseşte şi tu la alte tranzacţii cardul respectiv, pentru a primi punctele respective lunare. Eu aşa aş face, pentru că sunt alte posibilităţi!
Spune-le însă să rezolve treaba pentru a putea plăti factura!
Baftă!
Baftă!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 06-11-2022 05:01 AM
Încă aștept sa vedem mometan nu m-a sunat
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 10-11-2022 09:56 AM
@7UP, s-a rezolvat/ clarificat situația?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 10-11-2022 12:02 PM
Încă aștept sa fiu sunat mi-a spus ca o sa ma sune următoarea zi dar au trecut 3zile oricum termenul de răspuns este de 5 zile mai aștept încă