la 08-07-2025 10:11 AM - editat ultima oară la 15-07-2025 09:35 AM de DanielaH
Am achitat factura online si nu am primit dele 5 piñatas conform regulamentului.
09-07-2025 06:55 PM - editat 09-07-2025 06:58 PM
Salut!
Asa este.. aplicația da erori si după plata facturii iti arata în continuare ca poți obține pinate daca achiti factura.. deci nu ia în calcul plata facuta..
LE: pare sa se fi rezolvat, tocmai am primit cele 5 pinate..
08-07-2025 10:19 AM - editat 08-07-2025 10:43 AM
Salut,
Ai achitat factura din aplicația mobila my Orange?
Daca ai făcut plata din aplicație vei primi un mail de confirmare a platii ce arată că plata a fost făcută din aplicație.
Deschide o sesizare prin chat din aplicația my orange și atașează screenshot-ul cu mailul de confirmare și o poza din istoric actiuni bonificate secțiunea Pinata.
la 09-07-2025 09:32 AM
Multumesc pentru raspuns! Da, am achitat din My Orange.
la 09-07-2025 09:56 AM
Atunci fa o sesizare către serviciul clienti și trimite screenshot-urile prezentate în postarea anterioara.
la 09-07-2025 10:51 AM
Am făcut deja sesizarea (cu screenshots atasate). Am primit si un răspuns de la moderator, care confirma această situație nu doar in cazul meu si faptul că se lucrează la remedierea ei. Mulțumesc!
la 09-07-2025 10:56 AM
Important este că ai făcut sesizarea. Faptul că se lucrează la problemă nu înseamnă mare lucru deocamdată. Esențial este modul în care se va rezolva alocarea punctelor după remedierea situației și dacă cei afectați își vor primi punctele. Acesta este adevăratul scop al sesizării.
O zi frumoasa!
la 08-07-2025 10:56 AM
Salutare!
Este valabil doar dacă ai plătit din aplicația mobilă My Orange, nu de pe varianta web.
Dacă ai făcut așa, le poți lăsa o sesizare tot aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator, după care le scrii despre problema respectivă.
Baftă!
la 09-07-2025 09:40 AM
Multumesc pentru raspuns! Da, am achitat din aplicatia My Orange.
la 09-07-2025 10:21 AM
Salut, @UO!
Într-adevăr, în acest moment nu se alocă Pinatele la plata facturii. Situația este cunoscută și colegii noștri deja lucrează pentru a remedia situația cât mai curând. Mulțumim pentru înțelegere.
la 09-07-2025 11:08 AM
Mulțumesc pentru răspuns!
09-07-2025 06:55 PM - editat 09-07-2025 06:58 PM
Salut!
Asa este.. aplicația da erori si după plata facturii iti arata în continuare ca poți obține pinate daca achiti factura.. deci nu ia în calcul plata facuta..
LE: pare sa se fi rezolvat, tocmai am primit cele 5 pinate..
la 13-07-2025 04:20 PM
Mulțumesc pentru update! Da, s-au alocat automat pinatele pentru plata facturii.
la 15-07-2025 09:35 AM
Salut!
Confirmăm și noi că situația a fost remediată și au fost alocate Pinatele pentru tranzacțiile de plată efectuate în intervalul afectat. Mulțumim pentru înțelegere.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor