anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

mesaj prin 3800 la serviciul Workinfit.

SLIvan
Începător

Am primit  un sms prin 3800, de la Workinfit, mesaj de abonare. In mesaj spune că m-am abonat la serviciu lor. Eu nu am făcut abonament la acest serviciu!( 9.90 eur/lună.) Am intrat pe google și nu am găsit adresa  lor indicată. Ce trebuie să fac deoarece îmi generează costuri suplimentare în abonament? Pe factură scrie costuri suplimentare colectare în numele terților. Aștept sugestii. Mulțumesc. 

1 Soluţie acceptată‚

MihaiC99
Campion

Salutare!

Din păcate te-ai abonat la un serviciu cu suprataxa 

Găsești mai multe detalii și modul de dezabonare de la serviciu in linkul de mai jos:

https://subscribe.workinfit.com/launch/ 

Dezabonare se poate face prin SMS la numărul 3800 cu textul STOP PASS de pe numărul pe care te-ai abonat 

De asemenea pot fi contactați prin e-mail la rowf@cc-sms.com sau prin telefon: +40 371786194 .

Dezabonarea de la un astfel de serviciu se realizează doar daca primești un SMS care să confirme dezabonarea.

Exista un topic in linkul de mai jos ce conține lista acestor furnizori de  servicii cu suprataxa și modul de dezabonare/contact.

https://comunitate.orange.ro/afla-rapid-cum-te-poti-dezabona-de-la-serviciile-digitale/ 

Vizualizare soluţie în postul original

41 Răspunsuri 41

Pololică
#StarMember

Salutare!

Ai accesat vreun link sau o reclama?

Am gasit un topic mai vechi:

https://comunitate.orange.ro/t5/factura/am-primit-factura-orange-cu-cost-suplimentar-land-fitclb/m-p...

 

MihaiC99
Campion

Salutare!

Din păcate te-ai abonat la un serviciu cu suprataxa 

Găsești mai multe detalii și modul de dezabonare de la serviciu in linkul de mai jos:

https://subscribe.workinfit.com/launch/ 

Dezabonare se poate face prin SMS la numărul 3800 cu textul STOP PASS de pe numărul pe care te-ai abonat 

De asemenea pot fi contactați prin e-mail la rowf@cc-sms.com sau prin telefon: +40 371786194 .

Dezabonarea de la un astfel de serviciu se realizează doar daca primești un SMS care să confirme dezabonarea.

Exista un topic in linkul de mai jos ce conține lista acestor furnizori de  servicii cu suprataxa și modul de dezabonare/contact.

https://comunitate.orange.ro/afla-rapid-cum-te-poti-dezabona-de-la-serviciile-digitale/ 

La mine a funcționat 

Am uitat să îți mulțumesc.

MULTUMESC!

Bună ziua. Mam confruntat cu aceeași pb, din greșeală man abonat la ei, dar mam de abonat imediat. Totuși, am primit un mesaj... Plata in valoare de 10.07 euro prin Workinfit a fost efectuata cu succes. Iti multumim... Acest mesaj îmi dă de înțeles ca îmi veți taxa pe factura cval a 10 euro, ptr dacă da, avem supărare și voi lua legătura cu un avocat, ptr ca nu este posibil sa găzduit asemenea escroci.

 

Scuze de typo, sunt extrem de supărată. 

@Carmina1 noi, cei de aici din comunitate, suntem tot clienți, la fel ca tine. În mod normal, suma respectivă va apărea pe factură. Pentru rezolvarea situației privind plata, îți recomand să iei legătura direct cu Orange sau cu furnizorul de servicii (folosind numărul de contact menționat mai sus, în postarea marcată drept soluție).

Orange s-au purtat cam marlaneste,au spus ca e vina noastra si asta e. Daca nu se renunta la aceste sume pe factura atunci nu platim decat serviciile si ne vom porta la Digi. 

Clienti de 22 de ani si se poarta absolut josnic. Complici la escrocherii cu pop upuri pe sume fabuloase. 

Au vandut aceste numere scurte unor persoane care inchiriaza aceste nr unor escroci, iar Orange isi incaseaza comisioane babane din treaba asta. Josnic e putin spus...

Buna ziua,
Eu am incercat sa ma dezabonez la 3800 cu STOP PASS, dar din pacate nu s-a trimis mesajul. Asa ca am sunat la furnizorul de serviciu Workinfit si am vorbit cu domnul Alex la 0371786194. Am fost dezabonata si mi-au raspuns intre timp si pe email dupa ce am scris la rowf@cc-sms.com
Sper ca v-am putut ajuta, daca v-ati abonat si voi din greseala.

Multumesc mult, am dat email la acea adresa si acum astept raspuns.

Am facut dovada la ce am spus cu print screen de pe mesaje.

Oricum ar fi, Orange , dupa parerea mea, participa voit la o escrocherie, dar au niste comisioane mai mult decat babane.

Nu e prima oara cand patim, copii au generat costuri suplimentare cu jocurile si am platit, dar le-am taiat accesul.

Azi voi merge la Orange shop sa imi instalez optiuni de control cost si sa blocheze orice mesaj de la nr scurte. 

Daca nu se rezolva nimic, atunci ne vom porta la Digi si nu vom achita aceste costuri aiuristice.

O zi placuta.

Salutare!

Desi nu am gasit numarul 3800, am gasit lista asta la Digi (cu tarife suplimentare). Cat de actuala e, nu prea stiu, dar de avut in vedere.

PS: fiind contracte comerciale in spatele acelor tarife, s-ar putea sa sufere modificari pe parcursul timpului (evident, in plus sau in minus).

PS2: plata prin SMS se poate face si prin reclame din interiorul aplicatiilor descarcate, nu doar prin trimitere directa de SMS (asa cum se intampla la parcari sau Taxa de Pod de la Fetesti).

https://s.digi.ro/gateway/g/ZmlsZVNvdXJjZT1odHRwcyUzQSUyRiUy/RnN0b3JhZ2VkaWdpcm8xLnJjcy1yZHMu/cm8lMk...

 

Nu ai cum să găsești, pentru că furnizorul a specificat clar că plata se face exclusiv prin Orange, fie pe factură, fie din credit.

Inteleg asta, dar informatia este alta: toti furnizorii permit taxarea suplimentara prin abonamentul telefonic (nu o fi prin 3800 ca la Orange, o fi 7688 ca la Digi), dar reclama sau cum s-a facut tarifarea sa fie aceeasi (asa cum ziceam, fiind contracte comerciale, se pot modifica in functie de nevoi).

Întrebarea este, ai fost taxată cu acei 10 euro pe prima factură ?