la 11-10-2025 04:33 PM
Ce se întâmplă când ai de primit telefon la abonament comandat la orange, orange îl trimite prin curier dar curierul nu vrea să îți livreze la adresa? Am făcut reclamația la orange și la firma de livrare. De ce orange nu își asumă și să rezolve problema? Ca și client nu am eu contract cu firma de curierat și nu e problema mea ca ei au probleme cu curieri. A mai pățit cineva?
la 11-10-2025 04:46 PM
Salutare!
Nu am pățit, curierul trebuie să livreze telefonul sau ce are de livrat!
Pe ce motiv nu vor să livreze la adresa ta?
la 14-10-2025 04:48 AM
Da, un telefon. Pe motiv ca asa fac tot timpul si de data asta m am saturat. Vreau sa isi faca treaba și sa imi livreze la adresa exact cum am specificat. Baga motive mincinoase tot timpul ca nu au loc de parcare si ca au multe comenzi.
la 14-10-2025 05:33 AM
Foarte urât din partea lor că nu își fac treaba, sub diverse pretexte.
Eu bine că i-ai reclamat!
la 11-10-2025 05:03 PM
Bună! Înțeleg frustrarea ta. Deși firma de curierat nu este sub controlul tău direct, Orange este responsabil de livrarea produsului. Poți încerca să insiști la Orange pentru o escaladare a reclamației și să soliciți o soluție rapidă, poate chiar livrarea la un alt punct de predare. Dacă ai documentat toate interacțiunile cu curierul, asta poate ajuta în rezolvarea situației. Sper să se rezolve rapid!
la 14-10-2025 04:49 AM
Am făcut deja toate demersurile la orange dar și la firma de curierat reclamație scrisă și cu nr de înregistrare. Aștept răspuns, după și la protecția consumatorului. Am timp
la 11-10-2025 05:53 PM
Salut,
Nu am patit cu Orange (tot timpul a fost ok curierul), insa am patit de pe eMag sa comand ceva si curierul sa nu vrea sa vina la adresa. Am spus ok, nicio problema, nu veniti. Am facut reclamatie la eMag, la curier si la ANPC. Am zis ca sunt la adresa permanent si nu ma grabesc, insa voi depune o reclamatie de fiecare data cand la motivul pentru nelivrare se specifica refuzul sau absenta mea de la adresa.
Trei zile mai tarziu a venit responsabilul zonal cu masina personala sa imi livreze. Au pierdut mai multi bani, nervi si timp decat daca livrau de la inceput, mai ales ca era o pilota: era putin mai mare (se putea tine intr-o mana), insa nu era grea si nu era periculoasa. Eram dispus sa o dau retur, sa o comand din nou si sa repet ciclul pana cand cineva intervenea; la o adica, nu era vina mea si, implicit, nu aveam nimic de plata.
Dupa aceea, nici curierul acela nu a mai avut probleme, nu mi-a mai vorbit urat si nu a mai refuzat sa vina.
la 14-10-2025 04:51 AM
Foarte bine. Și eu așa am procedat acum aștept răspuns. Mersi de răspuns 👌🏻
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor