Eroare mesaje? Nu pot sa trimis Sms uri
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-11-2024 10:59 PM
Salut! Sunt abonat la orange de ani de zile, cred ca peste 10 ani. Semnalul in ultimul timp lasa foarte mult de dorit si ma chinui sa vorbesc la telefon. Mai mult de cat atat, de 3 zile nu pot sa trimis mesaje, sms-uri!! Scriu mesajul, ii dau send si dupa imi apare "Netrimis. Consulta optiunile" iar optiunile sunt "Retrimite sau sterge"
Ce pot sa fac in situatia asta?

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-11-2024 11:28 PM
Salut @Krp. 1.Verifică numărul centrului de mesaje care trebuie să fie +40744946000. 2.încearcă un restart la telefon sau transmiterea SMSului dintr-o zonă cu semnal mai bun.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 04-11-2024 06:15 AM
Salutare!
Dacă a funcționat până acum, dai un restart/mod avion la telefon și ar trebui să-și revină.Dacă nu funcționează și ai setat corect numărul centrului de mesaje (+40744946000), atunci le scrii din secțiunea Contact , mai jos în pagină, unde scrie Trimite-ne un mesaj sau din aplicația My Orange- Altele (cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback- Scrie-ne și apoi, după ce te preia Djingo, ceri transfer operator și expui problema.
Baftă!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
04-11-2024 06:51 AM - editat 04-11-2024 06:57 AM
Buna,
Încearcă daca ai posibilitatea sa muti sim-ul într-un alt telefon și vezi daca funcționează să trimiți sms-uri de pe acesta.
- Daca funcționează, problema este legată de telefon
- Daca nu funcționează, problema este legată de SIM și ar trebui sa contactezi serviciul clienți

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 04-11-2024 10:19 AM
Salut @Krp,
In primul rand ar trebui sa ne dai mai multe detalii:
Ce telefon folosești?
Ce aplicație pentru a trimite mesaje folosești?
Cum arata nivelul semnalului? Ce tip de rețea folosești, 2G, 3G, 4G?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 04-11-2024 10:34 AM
Salutare!
Pe langa cele recomandate mai sus, verifica si numerele la care trimiti sa fie corete (de forma 07XX.XXX.XXX sau +407XX.XXX.XXX).
Eventual o resetare a setarilor de retea ar trebui sa remedieze o eventuala eroare in telefon (va sterge toate setarile de retea, dar si asocierile Bluetooth si WiFi) si sa ceara noile setari din reteaua Orange.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 06-11-2024 09:49 AM
@Krp, s-a rezolvat situația cu SMS-urile?
