anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu se încarcă desfășurătorul

Berceaaura
Începător

Nu se încarcă desfășurătorul convorbiri,dc?

3 Răspunsuri 3

MihaiC99
Explorator

Buna,

Ai incercat sa descarci fișierul detalii factura accesand aplicatia my Orange.

facturi - detalii - detalii factura

sau din my Orange browser aici 

Ce eroare primești?

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Posibil să nu fii administrator pe cont și de aceea.

Pentru a putea deveni administrator pe cont, ai detalii aici .

După ce urmezi pașii de acolo, încearcă din nou să accesezi factura detaliată, urmând pașii de aici , atât pentru varianta aplicației My Orange, cât și din browser.

Baftă multă!

DanielaH
Moderator

@Berceaaura, s-a rezolvat situația cu detaliile de convorbiri?