anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cost suplimentar 3€ prin Bussu

Cristina903
Începător

Buna seara.s-a jucat copilul pe telefon și mi-a venit următorul msg : Plata in valoare de 3.00 euro prin Bussu a fost efectuata cu succes. Iti multumim.

Am sunat la Orange,la un operator care mi-a spus ca este ceva aplicație pentru învățare de limbi străine.mi-a dat nr de tel pt dezabonare însă când am sunat ,ei au spus ca nu am nici un abonament în curs.

Unde Doamne sa mai sun sau cum sa remediez problema?

Mulțumesc 

1 Soluţie acceptată‚

dragosbrm
Cunoscător

Am uitat să scriu, numarul scurt pentru dezabonare este 3767 si scrii STOP, iar daca ai vreun abonament activ, iti va veni inapoi un mesaj de confirmare a dezabonării!

Vizualizare soluţie în postul original

8 Răspunsuri 8

dragosbrm
Cunoscător

Bună! Posibil să fi fost plată unică. Adica nu a fost făcut niciun abonament, de aceea nici cei de la acel nr. nu au gasit un abonament in curs. Așteaptă factura următoare pentru a vedea... Chiar nu am idee la alceva, dar mai mult ca singur a fost plată unică!

 

dragosbrm
Cunoscător

Am uitat să scriu, numarul scurt pentru dezabonare este 3767 si scrii STOP, iar daca ai vreun abonament activ, iti va veni inapoi un mesaj de confirmare a dezabonării!

A funcționat asa.multumesc frumos pentru ajutor

Raul11
Începător

Bună, pare ca este o țeapă dată de orange, tatăl meu are un telefon ce nu permite adăugarea acelei aplicații pe telefon și nici măcar nu permite selectarea unei metode de plată. Din ce am observat este adăugată abuziv (plata) pe factură și ni se spune ca probabil am “apasat” pe o reclama. Am observat plățile după ce s a încheiat luna și au spus cei de la Orange ca nu au cum să mă ajute, dacă cineva dorește să facem un proces colectiv împotriva orange pentru asta please let me know mai cunosc 6 persoane care au pățit acest lucru. 

Eu am pățit la fel și sunt de acord sa se ia măsuri

 

Baiazidx
Junior

    Nu a facut copilul nimic, e o porcarie a celor de la orange prin care sa ne mai fure niste bani. Ne introduc abuziv si fara voia noastra acel asa zis abonament pentru limbi staine.

     Mi s a intamplat si mie, m am trezit ca am cost suplimentar cate 3 euro pe saptamana timp de trei saptamani, Am sunat la ei, am cerut explicatii si mis a spus ca probabil m am jucat eu pe undeva si am accesat acel "abonament", mi s a dat un nr de tel (0800894070) unde sa sun pentru dezabonare si in acelasi timp mi s au  promis 10 euro despagubire la prima factura. Am sunat la numarul respectiv insa robotul mi a zis ca nu am niciun abonament asa ca am plecat la magazinul orange unde am facut abonamentul sa i cer socoteala dnei care mi a facut abonamentul. Am primit acelasi raspuns precum ca m am abonat eu fara sa mi dau seama si ca ea nu stie nimic, insa dupa ce am promis ca ma voi adresa protectiei consumatorului dna a scos o hartiuta ce se afla intr un loc ascuns sub o alta hartie intr un sertar si mi a dat alt numar(0318262751) pentru dezabonare iar acesta a functionat.

      Cred ca se mizeaza pe cei care nu citesc facturile, nu le baga in seama sau pur si simplu nu stiu ce inseamna nu stiu unde sa se adreseze si platesc in continuare.

Sa ne gandim ce inseama cate 12 euro pe luna la cati abonati are orange, daca pacaleste jumatate din ei cati bani se aduna??

      O MARE MARLANEALA , RUSINE ORANGE

     

     

Dar cum te poți dezabona, de la ceva la care nu te-ai abonat? Si cum poate sa vina mesajul de confirmare doua duminici la rand fix la aceeasi ora 14:54?

ielze
Începător

Soțului meu ii vine aceeasi suma de plata de 3.05 euro pentru a 4 a oara intr-un interval de cateva săptămâni. Nu s-a abonat si nici nu a instalat aplicația Bussu.