A disparut un nr din contul MyOrange
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 27-11-2023 08:45 PM
Buna seara!. Va rog, care este motivul pt care a disparut un nr din contul myorange?
Am avut 3, dar cel al tatalui a disparut; Am obsv ca intra mesageria vocala cand il sun,am intrat in cont si surpriza :nu mai e nr ca sa dezactivez mesageria. Ca sa il adaug din nou se trimite un sms dar am apucat sa intreb doar daca i-a umblat cineva in telef si s-a intrerupt. (posibil fara semnal sau telefonul defect). E dificil sa inveti prin telefon un senior cum sa caute un sms intr-un tele clasic.
Django nu intelege intrebarea mea si nu stiu cum sa ajung la un operator prin chat. Eu ii incarcam cartela lunar.
Ce pot sa fac pana pot adauga din nou nr in contul myorange? Se pot tine maimult de 2 nr intr-un cont?Si care ar fi motivul disparitiei?
Multumesc
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 27-11-2023 08:54 PM
Salutare!
Nu știu care este motivul dispariției, dar ceva s-a întâmplat și probabil este legat de calculatoarele lor. Poți să încerci adăugarea din nou pe cont ( știu că e greu) sau să le scrii din secțiunea Contact:
https://www.orange.ro/contact/
Succes!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 27-11-2023 08:59 PM
@neo: Înainte de eventuale modificări încearcă să vizualizezi contul din varianta WEB, de pe un PC/notebook, nu din aplicație. Dacă datele sunt ok, nu ar fi motive să dispară decât dacă a fost șters manual de pe cont. Deci accesează contul din varianta web și revino cu feedback. O seară plăcută.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 27-11-2023 11:40 PM
De pe calculator am intrat in cont; abia dupa ce am primit raspunsul de la tine am incercat si din app: e la fel.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 28-11-2023 06:53 AM
Au mai apărut unele erori de afișare la login, dar par să se fi remediat între timp. Dar erau pe APP, nu pe web account (accesat de pe calculator, nu din browserul telefonului).
Ca o verificare: dacă încerci să-l adaugi, îți returnează mesajul că ”numărul există deja adăugat” sau trece la pasul cu verificarea numărului via SMS?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 29-11-2023 09:35 PM
Din pacate, nu s-a rezolvat nimic. De la suportul clienti mi s-a spus ca nr a fost trecut pe abonament.Tata s-a duspt reincarcare, plateste 30 lei, i se da chitanta de reincarcare directa,dupa care angajatul din shop ii spune ca este o oferta (la cartela) de 15 lei daca plaste 6 luni. Ii mai cere 60 lei,ii da o alta chitanta cu data calendaristica de a doua zi si taxa fiind pt "servicii"I se cere buletinul pt promotie, tata il da si pleaca "fericit" ca a primit promotie la cartela.Dupa ce l-am anunat ca e trecut pe abonament s-a dus la orange shop iar angajatul zice ca i-a spus ca e abonament si ca reincarcarea a fost doar plata pt abonamentul pe 2 luni dupa care a platit in avands inca 4 luni si ca abonamentul e de 15 lei pe 24 luni..Iar am contactat suportul si-mi spune ca este pe 6 luni, ca nu se ocupa de ab din shopuri si nu se dau alte relatii despre ...blablauri 'protectia datelor'..A trimis sesizari la reclamatii@ si service@ , a mai ramas la protectia consumatorului, la bucuresti in plic si chitantele la anaf, poate si la politie. Chitantele sunt false: una de reincarcare directa de 30 lei (22 nov) si una de 60 pt servicii scoasa dupa 1 minut cu data calendaristica 23 nov.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 27-11-2023 10:49 PM
Salut,
Pentru transfer la un operator uman, folosind chat-ul Djingo,trebuie sa scrii, in timpul programului: "transfer operator".
Optiunea e disponibila doar clientilor Orange Romania SA (nu si Telekom Fix).
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 29-11-2023 09:39 AM
@neo, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 01-12-2023 10:51 PM
Nu am putut sa rezolv ca nu sunt titular de contract. I le scriu eu, dar el trebuie sa umble cu jalba sau sa-mi faca imputernicire prin notariat.Probabil tot la imputernicire se va ajunge pentru ca in shop angajatul orange iar l-a mintit pe tata ca nu poate sa-i spuna cati bani are tata depusi in contul orange.( daca acei 90 lei inregistrati ca plata abonament) ca daca eu ma duc sa portez cartela la abonament stiu ca nu se cer bani.