anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Djingo BOT

Voi cum treceti de inutilitatea aia de bot? Care iti inchide conversat la fiecare 3-4 minute daca nu scrii nimic in timp ce astepti sa fii transferat la un operator? Cel mai inutil lucru posibil. Practic nu poti face altceva decat sa stai in permanenta cu ochii pe chat si sa scrii cate o litera sau un punct ca sa intrii in legatura cu cineva. O prostie absoluta !

8 Răspunsuri 8

Anonim
Neaplicabil

Scrie ca mesaj Operator si vei fi redirectionat catre un consultant disponibil si bineinteles sa fie in timpul orelor de program.

am incercat de 20 de ori. Dar degeaba. Si pana ma preia operatorul...daca nu scriu nimic...in 3-4 minute imi inchide conversatia. Mi se pare o inutilitate crasa

 

Posibil sa nu fie nimeni disponibil in momentul respectiv. Si atunci, ca sa nu te tina in asteptare prea mult, inchide conversatia. Sau...considera ca poate nu mai esti acolo.

Mie unul nu mi s-a intamplat niciodata. Dar doar de confirmare, vorbim de chat-ul djingo de aici, da? Nu din aplicatia My Orange.

Client Orange

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Eu aleg ,,transfer la operator" și apoi scriu mesajul dorit pe larg. Bine, de regulă am pregătit ceea ce doresc să scriu. Mai dă și  rateuri , din păcate. Deci fă așa: scrii un mesaj simplu la început și apoi alege ,, transfer operator " ( sau ceva de genul" și ulterior detaliezi problema. Și dacă îți mai apare ceva gen ,,dorești să închei convorbirea" sau  ,,continuă".

Baftă!

Da rateuri des. Trebuie sa fii atent sa dai continua. Te intreaba asta la fiecare 3 minute. Daca nu dai iti inchide convorbirea si o iei de la cap. Practic tu trebuie sa stai aproape permanent cu ochii pe chat...

Am incercat mai devreme. A intrat un consultant in mai putin de 1 minut (sub 30 de secunde).

arsradu_0-1699540250384.png

Esti sigur ca ai intrat de pe web (link-ul de mai sus)? Nu trebuie decat sa scrii "transfer operator". S-ar puta sa fie nevoie sa repeti, pentru ca initial o sa incerce sa te ajute el. Dar la a doua incercare, ar trebui sa te transfere la un operator uman.

 

Client Orange

Da. Doar ca o fac din afara. Am IP strain. Oare asta sa fie problema?

 

Foarte posibil. Incearca cu un VPN de RO.

Client Orange