anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] myOrange in mentenanta

wenbsx
Junior

M-am portat recent (2 sapt) si de atunci contul myOrange (atat browser cat si aplicatie) sunt in 'mentenanta'. Am nevoie sa imi generez un eSIM, se poate face asta altfel? 

9 Răspunsuri 9

Pololică
#StarMember

Salutare!

Daca ai un magazin Orange in drumurile tale, le poti cere lor sa genereze un eSIM pentru numarul tau.

DanielaH
Moderator

@wenbsx, poți atașa, te rog, o captură de ecran? Ai încercat o dezinstalare/ reinstalare a aplicației? Ai șters memoria cache?

wenbsx
Junior

 

Screenshot din browser (desktop) din incognito, fara cache. 

image_2025-11-05_113917303.png

Mulțumesc pentru detalii. Acest mesaj apare în toate paginile din My Orange sau doar în cel de unde încerci să generezi eSIM?

E mesajul care apare dupa login. Toate paginile asociate contului au acelasi mesaj. Cel mai probabil nu s-a creat contul corect, dar nici nu am vreun mail care sa mentioneze ceva legat de asta. 

Salutare!

Sunt mai multe aspecte de lămurit:

1. Esti client OROC sau ORO? Codul este format din 10 sau 13-14 cifre? Exista lucrări de mentenanță in cazul Oroc, finalizare proces de migrare.

2. Un abonat Orange  poate solicita online un esim doar daca contul my Orange are o vechime de cel puțin 30 zile.

Detalii aici.

Cea mai rapida metodă ar fi deplasarea într-un magazin fizic Orange.

DanielaH
Moderator

@wenbsx, s-a rezolvat situația cu aplicația?

Pare ca s-a rezolvat. Am generat eSIM din magazin si cred ca au reparat si contul

Mulțumim pentru confirmare și te mai așteptăm în Comunitate! Mă bucur că s-a rezolvat. 

Ce se întâmplase cu contul?