la 05-11-2025 09:23 AM - editat ultima oară la 07-11-2025 11:17 AM de DanielaH
M-am portat recent (2 sapt) si de atunci contul myOrange (atat browser cat si aplicatie) sunt in 'mentenanta'. Am nevoie sa imi generez un eSIM, se poate face asta altfel?
la 05-11-2025 09:30 AM
Salutare!
Daca ai un magazin Orange in drumurile tale, le poti cere lor sa genereze un eSIM pentru numarul tau.
la 05-11-2025 11:34 AM
@wenbsx, poți atașa, te rog, o captură de ecran? Ai încercat o dezinstalare/ reinstalare a aplicației? Ai șters memoria cache?
la 05-11-2025 11:40 AM
Screenshot din browser (desktop) din incognito, fara cache.
la 05-11-2025 11:54 AM
Mulțumesc pentru detalii. Acest mesaj apare în toate paginile din My Orange sau doar în cel de unde încerci să generezi eSIM?
la 05-11-2025 12:18 PM
E mesajul care apare dupa login. Toate paginile asociate contului au acelasi mesaj. Cel mai probabil nu s-a creat contul corect, dar nici nu am vreun mail care sa mentioneze ceva legat de asta.
05-11-2025 12:08 PM - editat 05-11-2025 12:09 PM
Salutare!
Sunt mai multe aspecte de lămurit:
1. Esti client OROC sau ORO? Codul este format din 10 sau 13-14 cifre? Exista lucrări de mentenanță in cazul Oroc, finalizare proces de migrare.
2. Un abonat Orange poate solicita online un esim doar daca contul my Orange are o vechime de cel puțin 30 zile.
Detalii aici.
Cea mai rapida metodă ar fi deplasarea într-un magazin fizic Orange.
la 07-11-2025 10:43 AM
@wenbsx, s-a rezolvat situația cu aplicația?
la 07-11-2025 11:15 AM
Pare ca s-a rezolvat. Am generat eSIM din magazin si cred ca au reparat si contul
la 07-11-2025 11:17 AM
Mulțumim pentru confirmare și te mai așteptăm în Comunitate! Mă bucur că s-a rezolvat.
Ce se întâmplase cu contul?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor