anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Telefon pierdut/furat

Luminita_cde
Începător

Buna ziua,

Tatal meu nu-și găsește telefonul de 2 zile. Nu știm dacă este pierdut prin casa, curte sau dacă a fost furat. Exista posibilitatea sa vedem dacă s-au emis apeluri de pe acel număr, in acest interval de timp,  înainte sa îl declaram “pierdut/furat” oficial și sa blocam cartela?

multumesc frumos

4 Răspunsuri 4

delfinas
#StarMember

Luminita, bun venit in Comunitate!!!

Vedeti daca apare ceva in My Orange la Detalii convorbiri.

Daca  il apelati, suna sau e inchis telefonul? Daca e inchis, ori s a terminat bateria, ori telefonul e la altcineva.

Vio73
#StarMember & January's Problem Solver

Salutare!

Și eu mai pățesc cu tata ceva de genul. Dacă vrei să verifici ce apeluri s-au inițiat, uită-te pe aici cum trebuie să faci:

https://www.orange.ro/help/cum-verific-detaliile-de-convorbiri-4

Sper să reușești și totul să fie bine!

Dacă nu, sună la 0374300300 și apoi formezi ramura 2 și urmezi pașii robotului pentru a anunța furtul/ pierderea sim-lui.

Baftă!

Pololica
#StarMember

Salut!

Cred ca mai rapid verificati contul MyOrange, sectiunea consum si facturi (doar sa selectezi numarul care te intereseaza).

DanielaH
Moderator

Luminița, ați verificat în My Orange? S-au efectuat apeluri? Ați găsit telefonul între timp?