anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Probleme pentru recuperarea codului PUK

cvscvs
Începător
Buna ziua. Un amic de-al meu nu reuseste sa recupereze codul PUK pentru o cartela Pre Pay, cumparata in urma cu 2 saptamani. Am folosit variantele *100# si Serviciul clienti. In ambele cazuri, la introducerea numarului de telefon pentru recupararea codului PUK, raspunsul este acelasi Ș Numarul de telefon introdus este incorect. Un sfat este binevenit. Multumesc !
1 Răspuns 1

DanielaH
Moderator
Salut, cvscvs! Bun venit în Comunitate! De unde a fost achiziționată cartela? A fost inițializată în urmă cu doua săptămâni? Codul PUK se poate afla și de la chatbotul Djingo de pe site din sectiunea Contact (https://www.orange.ro/contact/). Deasemenea este menționat și pe pachetul PrePay cu care a fost cumpărată cartela.