anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Feedback rețeaua de magazine offline Orange/ Orange store/ Parteneri Orange

Razvan
#StarMember
Deschid acest topic și îmi propun, ca fiecare dintre noi sa detalieze interacțiunea din magazin, dintre el și consultant, fie pozitiva sau negativa, sa descrii ce te-a mulțumit/nemulțumit și posibile soluții ca data viitoare sa devii un client mulțumit după ce ai trecut pragul magazinului. Încep, prin a descrie interacțiunea de azi, la Orange Shop Sun Plaza, am luat bilet/ordin de așteptare, asteptarea a durat circa 1 minut, după care am solicitat consultantului să-mi schimbe un sim prepay vechi, în varianta nouă. Operațiunea a durat aproximativ 5 minute, consultantul a fost amabil/prietenos, per total ma declar foarte mulțumit de interacțiunea de astăzi. Se vede că în urma nemulțumirilor exprimate de clienți, interacțiunea pe prepay s-a mai îmbunătățit.
15 Răspunsuri 15

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Întotdeauna am avut interacțiuni plăcute cu vânzătorii sau consultanții Orange! Mă refer la cei din magazine, care sunt in general foarte atenți ca lucrurile să decurgă frumos. Sunt profesioniști, iar asta se vede și din faptul că au mare răbdare să explice detaliat cum stau lucrurile. Am avut experiențe plăcute nu numai în orașul meu, unde mă cam cunosc majoritatea, dar și în magazine din București, Oradea, Sibiu, etc. Pot spune că da, lucrurile sunt din ce în ce mai ok prin magazine în ultima vreme, chiar și pe la parteneri, care îți spun tot felul de lucruri interesante legate de ofertele Orange. Eu așa observ!

Laura_cio
Senior
Și eu am interacționat joi cu un consultant din magazinul Orange și tot pentru un prepay. Era al bunicii. Își pierduse numărul din cauza neincarcarii la timp, dar eu am crezut ca s-a magnetizat cartela. Pe lângă faptul ca a verificat problema, ne-a explicat ca soluția ar fi sa facem un abonament de minim 4€ și numărul ar putea fi recâștigat sau sa luam alta cartela prepay cu alt număr. Interacțiunea a durat maxim 5 min și totul a decurs foarte bine. De fiecare data a decurs bine și apelez cu încredere ori de câte ori este nevoie.

teacher_
#StarMember
Ultima data am fost in Shop pentru a ridica un produs, și nici eu nu am avut probleme cu asta, timpul de așteptare fiind foarte mic, plus că acel consultant mi-a dat detalii despre beneficiile Orange Money.

FaraUnID
Campion certificat
Cea mai recenta experienta traita in Orange Shop a fost aceea ca nu le functiona programul de facturare, iar eu ma aflam acolo pentru a ridica un produs comandat online. Cea mai recenta experienta traita la un partener Orange a fost aceea ca fatuca de la casa tot incerca sa ma convinga sa-mi repozitionez abonamentele si sa activez un pachet Love. Incepuse fatuca sa faca tot felul de simulari cu telefon, fara telefon, cu roaming, fara roaming, etc. Din bun simt am lasat-o sa bata campii, iar dupa ce si-a facut numarul ieftin si fara substanta i-am raspuns ca eu, astfel de repozitionari de abonamente le-am facut intotdeauna telefonic impreuna cu departamentul de retentie si ca oricum ei, ca si parteneri, nu au acces la ofertele pe care le au consultantii de la retentie. A ramas fatuca aia blocata in timp ce eu am iesit din magazin.

Vrajitoarea
Cunoscător
In general totul a decurs ok, dar dupa o intamplare in care am uitat CI in xerox cand i s-a facut o copie, am fost surprinsa sa aflu ca nu pot contacta telefonic magazinul respectiv si am intrat la un alt magazin sa intreb si sa ii rog sa ii contacteze ei, dar am inteles ca nici ei nu au aceasta posibilitate

Miha_Z
#StarMember
Chiar saptamana trecuta am fost in Orange Shop si ca de obicei au fost niste draguti. Ce-i drept angajatii sunt veterani, cu experienta, cunosc promotiile si-ti pot clarifica cu usurinta neclaritatile. Am vrut sa prelungesc un abonament si mi-a oferit 2 variante de luat in calcul. Ce-i drept erau bune, dar am vrut sa incerc si la departamentul de ofertare. In aceeasi zi sunasem inainte si la Relatii cu clientii dar mi s-a parut a fi pe graba. Mi-a spus doar ca abonamentul pe care doream sa-l prelungesc mai are 11 luni, dar nu mi-a zis ca in schimb mai pot face fidelizare la celelalte 2 abonamente. Din aceasta cauza ulterior am cerut inca o parere in Shop.

CostinelN
Explorator
Am fost si eu la Shop pentru a actualiza buletinul la serviciul Orange Money. Consultantul s-a scuzat dinainte ca nu se pricepe foarte bine din cauza ca este un serviciu nou si pentru ei(cred ca ar trebui mai multe cursuri in aceasta privinta pentru consultanti) si m-a rugat sa am rabdare. Problema este ca programul s-a blocat in timp ce incerca sa incarce datele si m-a rugat sa vin in alta zi. Peste doua zile nu se rezolvase cu programul asa ca am mai revenit in alta zi. Am cerut si eliberarea unui card Orange Money pe care l-am si ridicat intre timp. Oricum angajatii din Orange Shop au dat dovada de bun simt si au lasat impresia placuta ca ii intereseaza problema pe care o ai si chiar incearca sa gaseasca o rezolvare.

Razvan
#StarMember
Astăzi un consultant Orange Shop Dunărea s-a comportat arogant când am cerut o oferta de portare, am plecat, nu am mai negociat nimic.

Ciucuras
Cunoscător certificat
Ultima interacțiune cu Orange a fost de puțin timp când m-am hotărât sa iau o cartela prepay ptr fetita mea. Am întrat într-un store acesta fiind cel mai aproape de mine, domnul de acolo era ocupat cu o clienta asa ca am așteptat ceva, și cum fetita se plictisise am intervenit, m-am scuzat și am cerut, surpriza a fost ca nu aveau. A fost drăguț ca m-a îndrumat la un alt Orange store tot din apropiere, nu știam de el. Dar nici acolo nu aveau cartele pre pay. Am așteptat pana a doua zi când s-a dus soțul într-un Orange shop și a luat in doi timpi și trei mișcări. Am fost puțin dezamăgită sa constat ca lipsesc cartelele din Orange store.

Razvan
#StarMember
În Orange store vând preponderent abonamente.

Romeo_
Senior certificat
Acum 2 saptamani am folosit Orange Phone Credit si caldura de afara pt a beneficia de reducere sa-mi iau un Nokia 130 pe care il folosesc ca radio/mp3 player si am beneficiat de toata atentia si suportul consultantului ( poate pt ca eram singurul client in magazin in momentul respectiv) ;))) Glumesc,interactiunea a fost una buna deci,Big like

Jay
Campion certificat
Eu am interacționat anul asta de câteva ori, pentru ridicarea unor accesorii comandate online, cu ridicare din shop.. A fost ok, nu pot sa spun ca s-au mișcat fulger, dar, nici eu nu ma grăbeam sa ajung undeva.. Nu pot sa le reproșez relaxarea doar pentru ca eu sunt pe repede înainte la serviciu 🙂

Ascary
Campion certificat
Cum calatoresc mult prin tara nu preget niciodata sa intru intr-un Orange shop din fiecare localitate pe unde trec. E manie sau placere,nu stiu, insa fac asta de fiecare data. In Orasul meu au ajuns sa ma cunoasca de la seful de magazin pana la fata care te ajuta-indruma sa iei bilet la intrare 🙂 Nu tin minte sa fi iesit vreodata nemultumit de interactiunea cu vanzatorii magazinelor. Poate mi s-a intamplat in magazinele partenere insa in Orangeshopuri niciodata. Se vede de departe ca sunt bine instruiti in relatia cu clientul. Bine,s-a mai intamplat cateodata ca vanzatorul sa nu stie chiar tot despre produsul sau serviciul pe care il solicitam,in sensul ca eu stiam mai multe dar acest lucru; nu se datoreaza nepregatirii vanzatorului ci lungului meu timp petrecut pe aria Orange a forumului Softpedia unde am gasit mereu informatii in avanpremiera, unele care chiar nu apuresera nici pe siteul Orange. In general am fost multumit de pregatirea profesionala a vanzatorilor Orange si politetea lor. O nota de 10 din partea mea din toata inima.

Alexandra_ifrim
Începător
Experienta foarte negativa cu serviciul relatii clienti.Angajata dvs nu a avut nici cel mai mic interes sa rezolve problema,atitudine aroganta si un ton ridicat.Cand am spus ca daca nu mi se rezolva problema rezilez contractul mi-a raspuns ca nui problema poate face ea asta.Dupa 2 ani client la dvs imi pun serios intrebarea daca mai doresc sa raman.