Buna ziua! Pe data de 22 ianuarie am vrut sa imi incarc optiunea de 5euro din My Orange, aplicatia nu functiona pe ramura reincarcari, fapt confirmat telefonic si de unul dintre operatorii Orange. Ulterior am incercat sa activez optiunea de pe site-ul Orange, la ramura Incarcari Orange PrePay. Mi s-a confirmat activarea optiunii pe site, am confirmat si din aplicatia ING pentru plata, unde am vazut ca mi s-au luat si banii, dar optiunea nu se mai activa, mesajul de confirmare pe telefon nu mai ajungea. Deci am vorbit initial cu un operator, mi-a zis sa intru in aplicatia MyOrange sa atasez print cu tranzactia la sectiunea contact in aplicatia MyOrange. Inchid apelul, intru in aplicatie unde mi-a zis operatorul si iar surpriza: "in curs de conectare.." si asa ramane, deci nu am putut atasa nimic. Sun din nou, operatorul imi zice ca e o problema si voi fi sunat in 20 minute.Trec 2 ore si nimeni nu ma suna. Al treilea apel nu l-am mai putut face deoarece ulterior am aflat ca se pot face doar 2 apeluri gratis la serviciul clienti. Sun de pe alt telefon, operatorul imi spune sa trimit mail cu print tranzactie si problema se va rezolva. Trimit mail, astept pana astazi 25 ianuarie si nimic, niciun raspuns. Astazi, avand nevoie sa efectuez apeluri, incerc sa activez iarasi optiunea, de data asta direct din aplicatia ING. Iarasi mi se iau banii, pe telefon nu primesc nicio confirmare. Sunt client Orange de aprox. 16 ani..